Krizová komunikace jako příležitost budování firemní image

DSpace Repository

Language: English čeština 

Krizová komunikace jako příležitost budování firemní image

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dolínková, Olga
dc.contributor.author Malíková, Adriana
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:23Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:23Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55731
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá krizovou komunikaci jako prostředek pro budování firemního image. Problematika je zkoumaná na specifickém případu značky Dedoles. Cílem práce je vytvořit novou krizovou komunikační strategii pro zkoumanou značku. Teoretická část definuje relevantní pojmy pro budování značky, marketingovou komunikaci a krizovou komunikaci. Praktická část analyzuje specifika krizové situace značky Dedoles, včetně rozhovor s tehdejším marketingovým vedením, obsahu mediálních správ a analýzy stanovisek odborníků z focus group. Pro doplnění pochopení vnímání problematiky spotřebitelskou veřejností, byli představené výsledky dotazníkového průzkumu. Projektová část prezentuje novou krizovou komunikaci pro Dedoles, nabízející alternativní řešení založené na preferencích a vnímání spotřebitelů, představené v praktické části.
dc.format 142 s. (221 316 znakov)
dc.language.iso sk
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Dedoles cs
dc.subject budování značky cs
dc.subject firemní image cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject sociální síte cs
dc.subject public relations cs
dc.subject krizová komunikace cs
dc.subject Dedoles en
dc.subject brand building en
dc.subject corporate image en
dc.subject marketing communication en
dc.subject social media en
dc.subject public relations en
dc.subject crisis communication en
dc.title Krizová komunikace jako příležitost budování firemní image
dc.title.alternative Crisis Communication as an Opportunity for Building the Corporate image
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Staňková, Pavla
dc.date.accepted 2024-05-21
dc.description.abstract-translated The master's thesis deals with crisis communication as a means of building a corporate image. The issue is examined in the specific case of the Dedoles brand. The work aims to create a new crisis communication strategy for the investigated brand. The theoretical part defines relevant concepts for brand building, marketing communication and crisis communication. The practical part analyzes the specifics of the crisis of the Dedoles brand, including an interview with the then marketing management, the content of media reports and an analysis of expert opinions from the focus group. To deepen the understanding of the perception of the issue by the consumer public, the results of a questionnaire survey were presented. The project part introduces a new crisis communication for Dedoles, offering an alternative solution based on consumer preferences and perceptions, presented in the practical part.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 68420
dc.date.submitted 2024-04-12


Files in this item

Files Size Format View Description
malíková_2024_dp.pdf 3.645Mb PDF View/Open None
malíková_2024_op.pdf 166.7Kb PDF View/Open None
malíková_2024_vp.docx 90.91Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account