Locus of Control u dětí staršího školního věku v tradičních a alternativních školách

DSpace Repository

Language: English čeština 

Locus of Control u dětí staršího školního věku v tradičních a alternativních školách

Show simple item record

dc.contributor.advisor Suchánková, Eliška
dc.contributor.author Dvořák, Lukáš
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:24Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:24Z
dc.date.issued 2023-12-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55755
dc.description.abstract Diplomová práce se zaobírá tématikou měření Locus of Control u pubescentů v tradičních a alternativních školách v České republice. Teoretická část diplomové práce je rozdělena do tří kapitol. V první kapitole se seznámíme s pojmem Locus of Control, autory tohoto konceptu, s oblastmi, ve kterých se dotazníky vyuţívají nejčastěji a s respondenty, pro které je tento nástroj nejčastěji pouţíván. Druhou kapitola slouţí k vymezení dětí staršího školního věku, tedy vývojovou fází a rozvojem osobnosti ve věku pubescence. Třetí kapitola bude zaměřena na tradiční a alternativní školství jak zahraniční, tak v prostředí České republiky. Praktická část se bude zaměřovat na designu výzkumu, analýze a interpretaci dat, diskuzi a na závěr doporučení pro praxi.
dc.format 104
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject alternativní školy cs
dc.subject locus of control cs
dc.subject pubescence cs
dc.subject starší školní věk cs
dc.subject tradiční školy cs
dc.subject alternative schools en
dc.subject locus of control en
dc.subject pubescence en
dc.subject older school age en
dc.subject traditional schools en
dc.title Locus of Control u dětí staršího školního věku v tradičních a alternativních školách
dc.title.alternative Locus of Control in Children of Advanced School Age in Traditional and Alternative Schools
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Denglerová, Denisa
dc.date.accepted 2024-05-14
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with the topic of measuring Locus of Control in adolescents in traditional and alternative schools in the Czech Republic. The theoretical part of the thesis is divided into three chapters. In the first chapter we will get acquainted with the concept of Locus of Control, the authors of this concept, the areas in which questionnaires are most often used and the respondents for whom this instrument is most often used. The second chapter is used to define older school-age children, that is, the developmental stage and personality development during adolescence. The third chapter will focus on traditional and alternative schooling both foreign and in the Czech Republic setting. The practical part will focus on research design, data analysis and interpretation, discussion and finally recommendations for practice.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Social Pedagogy en
dc.identifier.stag 66460
dc.date.submitted 2024-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
dvořák_2024_dp.pdf 4.016Mb PDF View/Open None
dvořák_2024_op.docx 16.48Kb Unknown View/Open None
dvořák_2024_vp.docx 18.72Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account