Doublespeak in the Marketing of Coca-Cola

DSpace Repository

Language: English čeština 

Doublespeak in the Marketing of Coca-Cola

Show full item record

No preview available
Title: Doublespeak in the Marketing of Coca-Cola
Author: Bernatíková, Hana
Advisor: Sampey, Daniel Paul
Abstract: Tato bakalářská práce zkoumá jazyk sdílený skrze marketing na sociálních sítích značky Coca-Cola za účelem zjistit, zdali používá klamný jazyk (Doublespeak) na svých sociálních sítích a jak ho lze porovnat s dalšími jazykovými vzory, které se tam vyskytují. K dosažení tohoto cíle byla použita kvalitativní obsahová analýza jednotlivých příspěvků sdílených na Facebookovém, X a Instagramovém účtu Coca-Coly. Tato analýza vedla k nalezení čtyř jazykových vzorů, převážně zastoupených jazykem spojeným s emocemi, jenž získal největší zájem fanoušků. Další vzory představuje jazyk spojený s marketingovým mixem, jazyk spojený s lingvistikou a Doublespeak, který se setkal s méně pozitivním přijetím publika v porovnání s ostatními vzory. Výsledky analýzy taktéž navrhují, že nalezené jazykové vzory mohou představovat faktor, jenž ovlivňuje úspěch Coca-Coly na sociálních sítích.
URI: http://hdl.handle.net/10563/55797
Date: 2024-02-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav moderních jazyků a literatur
Discipline: Anglický jazyk pro manažerskou praxi


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
bernatíková_2024_dp.pdf 3.894Mb PDF View/Open None
bernatíková_2024_op.pdf 87.63Kb PDF View/Open None
bernatíková_2024_vp.docx 22.48Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account