Způsoby efektivní komunikace mezi rodiči a mateřskou školou

DSpace Repository

Language: English čeština 

Způsoby efektivní komunikace mezi rodiči a mateřskou školou

Show simple item record

dc.contributor.advisor Janiš, Kamil
dc.contributor.author Dyntarová, Alexandra
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:27Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:27Z
dc.date.issued 2024-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55833
dc.description.abstract Diplomová práce má výzkumný charakter a je zaměřena na efektivní komunikaci mezi mateřskou školou a rodiči. Cílem této práce je zjistit, jaké formy efektivní komunikace jsou mezi aktéry předškolního vzdělávání využívány. V teoretické části jsou shrnuty poznatky z oblasti efektivní komunikace, jež jsou doplněny o jednotlivé formy, které jsou v mateřských školách pro komunikaci využívány. V praktické části práce je představen kvantitativní výzkum založený na dotazníkovém šetření mezi učiteli a rodiči, jehož se účastnilo 384 respondentů. Z výsledků vyplývá, že mateřské školy pro komunikaci využívají tradiční i elektronickou formu komunikace. Při výběru efektivního nástroje však nezáleží na délce praxe, umístění mateřské školy, ani na vzdělání respondentů, ale na oblasti, o které se baví. Výzkumná zjištění jsou následně diskutována a je zmíněno doporučení pro praxi.
dc.format 108 s. (154 787 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject komunikace cs
dc.subject komunikace mezi mateřskou školou a rodiči cs
dc.subject efektivní komunikace cs
dc.subject digitální komunikace cs
dc.subject tradiční formy komunikace cs
dc.subject communication en
dc.subject communication between kindergarten and parents en
dc.subject effective communication en
dc.subject digital communication en
dc.subject traditional forms of communication en
dc.title Způsoby efektivní komunikace mezi rodiči a mateřskou školou
dc.title.alternative Ways of effective communication between parents and nursery school
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pavelková, Marie
dc.date.accepted 2024-05-20
dc.description.abstract-translated The master thesis has a research character and is focused on effective communication between the nursery school and parents. The aim of this work is to find out what forms of effective communication are used among the actors of preschool education. In the theoretical part, findings from the field of effective communication are summarized, which are supplemented by the individual forms that are used in kindergartens for communication. In the practical part of the work, a quantitative research based on a questionnaire survey among teachers and parents, in which 384 respondents participated, is presented. The results show that nursery schools use both traditional and electronic forms of communication to inform parents. However, when choosing an effective tool, it is not the length of practice, the location of the kindergarten, or the education of the respondents that matters, but the area they are talking about. The research findings are subsequently discussed and recommendations for practice are mentioned.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Předškolní pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Předškolní pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Preschool Pedagogy en
dc.identifier.stag 67637
dc.date.submitted 2024-04-17


Files in this item

Files Size Format View Description
dyntarová_2024_dp.pdf 2.824Mb PDF View/Open None
dyntarová_2024_op.docx 26.28Kb Unknown View/Open None
dyntarová_2024_vp.pdf 69.93Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account