Úloha sociálního pedagoga v otázce finanční gramotnosti dětí II. stupně základní školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Úloha sociálního pedagoga v otázce finanční gramotnosti dětí II. stupně základní školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Včelařová, Hana
dc.contributor.author Vaculová, Daniela
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:36Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:36Z
dc.date.issued 2024-01-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/56063
dc.description.abstract Tato bakalářská práce je zaměřena na pomoc ve výuce finanční gramotnosti dětí na druhém stupni základní školy ze strany sociálního pedagoga. Vychází z aktuální koncepce finanční gramotnosti v Rámcovém vzdělávacím programu pro základní vzdělávání a platných standardů finanční gramotnosti pro základní vzdělávání druhého stupně. Cílem je zjistit, v jakých složkách, a jakým vzdělávacím programem může být působení sociálního pedagoga pro děti II. stupně základní školy přínosem. Kvantitativním výzkumem jsou u žáků devátých tříd dvou základních škol zjišťovány znalosti dle platných standardů a dále dle žáků preferované způsoby výuky finanční gramotnosti, kterými by sociální pedagog mohl přispět ke zlepšení znalostí finanční gramotnosti žáků druhého stupně základní školy.
dc.format 73
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject složky finančního vzdělávání cs
dc.subject sociální pedagog cs
dc.subject standardy finanční gramotnosti cs
dc.subject vzdělávací programy cs
dc.subject components of financial education en
dc.subject social pedagogue en
dc.subject financial literacy standards en
dc.subject educational programs en
dc.title Úloha sociálního pedagoga v otázce finanční gramotnosti dětí II. stupně základní školy
dc.title.alternative The Role of a Social Pedagogue in the Issue of Financial Literacy in Children at Second Grade of Elementary School
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Junaštíková, Julie
dc.date.accepted 2024-05-27
dc.description.abstract-translated This Bachelor thesis is aimed at helping teach financial literacy to children in the second grade of primary school by a social educator. It is based on the current concept of financial literacy in the Basic Education Framework Programme and the applicable financial literacy standards for primary education in the second degree. The aim is to find out in which components, and what educational programme, a social educator can benefit children in grade II primary school. Quantitative research identifies for children in the ninth grade of two primary schools knowledge according to applicable standards, as well as the preferred ways for children to teach financial literacy, with which a social educator could contribute to improving the financial literacy skills of children in the second grade of primary school.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Social Pedagogy en
dc.identifier.stag 67448
dc.date.submitted 2024-04-24


Files in this item

Files Size Format View Description
vaculová_2024_dp.zip 1.381Mb application/zip View/Open None
vaculová_2024_op.docx 17.93Kb Unknown View/Open None
vaculová_2024_vp.docx 16.31Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account