Online marketingová strategie střední školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Online marketingová strategie střední školy

Show full item record

No preview available
Title: Online marketingová strategie střední školy
Author: Budíková, Dominika
Advisor: Koutný, Lukáš
Abstract: Diplomová práce si klade za cíl vypracování plánu digitální marketingové strategie pro střední odbornou školu. Teoretická část se věnuje tématům online marketingu, marketingu ve školství a dále popisuje postup strategického marketingového plánování. V praktické části je zkoumaná střední škola představena a dále podrobena situační analýze pomocí zvolených metod. Praktická část také zpracovává a interpretuje výsledky kvantitativního a kvalitativního šetření, které poskytnou východiska pro definování cílových skupin. Na základě poznatků z teoretické části, analýz a výzkumů praktické části je sestavena online komunikační strategie, pro kterou jsou dále vybrány i klíčové ukazatele výkonnosti. V závěru je navržená digitální marketingová strategie ekonomicky zhodnocena.
URI: http://hdl.handle.net/10563/56143
Date: 2024-02-05
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Marketing management


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
budíková_2024_dp.pdf 3.246Mb PDF View/Open None
budíková_2024_op.docx 49.25Kb Unknown View/Open None
budíková_2024_vp.docx 50.67Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account