Návrh marketingové strategie vybrané poradenské firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh marketingové strategie vybrané poradenské firmy

Show full item record

No preview available
Title: Návrh marketingové strategie vybrané poradenské firmy
Author: Pohl, Jan
Advisor: Danko, Lukáš
Abstract: Diplomová práce pojednává o strategickém marketingu nově vzniklé firmy, která poskytuje datové poradenské služby firem ohledně jejich environmentálního, sociálního a správního (ESG) chování. Cílem práce je navrhnout marketingovou strategii poradenské firmy pomocí modelu marketingového mixu služeb. Pro splnění tohoto cíle jsou nejprve popsány teoretická východiska strategického marketingu a společenské odpovědnosti firem. V analytické části jsou primárními a sekundárními zdroji dat vyhodnoceny vnější a vnitřní faktory firmy, na základě kterých jsou definovány hlavní rozvojové výzvy firmy. Projektová část se zabývá návrhem marketingové strategie a ročního akčního plánu poradenské firmy. Návrhy slouží firmě jako podklad a inspirace pro implementování optimální marketingové strategie, nastavení základních marketingových procesů a akčního plánu firmy pro úspěšný vstup na poradenský trh ESG reportování.
URI: http://hdl.handle.net/10563/56175
Date: 2024-02-05
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Marketing management


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
pohl_2024_dp.pdf 3.070Mb PDF View/Open None
pohl_2024_op.pdf 993.5Kb PDF View/Open None
pohl_2024_vp.pdf 260.2Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account