Návrh marketingové strategie vybrané poradenské firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh marketingové strategie vybrané poradenské firmy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Danko, Lukáš
dc.contributor.author Pohl, Jan
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:40Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:40Z
dc.date.issued 2024-02-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/56175
dc.description.abstract Diplomová práce pojednává o strategickém marketingu nově vzniklé firmy, která poskytuje datové poradenské služby firem ohledně jejich environmentálního, sociálního a správního (ESG) chování. Cílem práce je navrhnout marketingovou strategii poradenské firmy pomocí modelu marketingového mixu služeb. Pro splnění tohoto cíle jsou nejprve popsány teoretická východiska strategického marketingu a společenské odpovědnosti firem. V analytické části jsou primárními a sekundárními zdroji dat vyhodnoceny vnější a vnitřní faktory firmy, na základě kterých jsou definovány hlavní rozvojové výzvy firmy. Projektová část se zabývá návrhem marketingové strategie a ročního akčního plánu poradenské firmy. Návrhy slouží firmě jako podklad a inspirace pro implementování optimální marketingové strategie, nastavení základních marketingových procesů a akčního plánu firmy pro úspěšný vstup na poradenský trh ESG reportování.
dc.format 147 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject malé a střední firmy cs
dc.subject poradenské služby cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject analýza cs
dc.subject ESG reporting cs
dc.subject společenská odpovědnost firem cs
dc.subject small and medium-sized enterprises en
dc.subject consulting services en
dc.subject marketing strategy en
dc.subject analysis en
dc.subject ESG reporting en
dc.subject corporate social responsibility en
dc.title Návrh marketingové strategie vybrané poradenské firmy
dc.title.alternative Marketing Strategy Design of a Selected Consulting Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Sedláček, Marek
dc.date.accepted 2024-06-06
dc.description.abstract-translated Diploma thesis discuss the strategic marketing of a newly established firm that provides data consulting services to firms on their environmental, social and governance (ESG) behaviour. The aim of the author's thesis is to design a marketing strategy for the selected consulting firm using a service marketing mix model. To meet this objective, the theoretical background of strategic marketing and corporate social responsibility is first described. In the analytical part, primary and secondary data sources are used to evaluate the external and internal factors of the firm, based on which the main development challenges of the company are defined. The project part deals with the design of the marketing strategy and the annual action plan of the consulting firm. The designs serve the firm as a basis and inspiration for implementing an optimal marketing strategy, setting up the firm's basic marketing processes and action plan for a successful entry into the ESG reporting consulting market.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Marketing management cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Management a marketing cs
dc.thesis.degree-program Management and Marketing en
dc.identifier.stag 67777
dc.date.submitted 2024-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
pohl_2024_dp.pdf 3.070Mb PDF View/Open None
pohl_2024_op.pdf 993.5Kb PDF View/Open None
pohl_2024_vp.pdf 260.2Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account