Surrealistický marketing s využitím CGI technologie

DSpace Repository

Language: English čeština 

Surrealistický marketing s využitím CGI technologie

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gamalová, Kamila
dc.contributor.author Šímová, Tereza
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:48Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:48Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/56355
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá analýzou surrealistických kampaní s využitím CGI technologie a jejich vlivem na spotřebitele. Hlavním cílem práce je analyzovat vliv využití těchto kampaní na vnímání značky spotřebitelem a zjistit, jak dané kampaně přispívají k posílení povědomí o značce. Sekundárním cílem je analýza výhod a nevýhod spojených s používáním CGI technologií v marketingové komunikaci. Pro zodpovězení výzkumných otázek a získání plnohodnotného názoru od zákazníků byly použity kvalitativní i kvantitativní výzkumné metody. Výsledkem práce je zjištění, zdali je vhodné využívat počítačem vygenerované obrázky a jaký efekt má použití této technologie v marketingových kampaních na spotřebitele. Teoretická část práce se zaměřuje na vysvětlení a popis umělé inteligence, technologie CGI, surrealismu a jeho využití v marketingové komunikaci. Jsou představeny konkrétní příklady, které ilustrují implementaci CGI technologie do surrealistického marketingu.
dc.format 81 s. (141 174 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject digitální marketing cs
dc.subject video marketing cs
dc.subject surrealismus v marketingu cs
dc.subject surrealismus cs
dc.subject umělá inteligence cs
dc.subject computer-generated imagery technologie cs
dc.subject Digital Marketing en
dc.subject Video Marketing en
dc.subject Surrealism in Marketing en
dc.subject Surrealism en
dc.subject Artificial Intelligence en
dc.subject Computer-generated Imagery Technology en
dc.title Surrealistický marketing s využitím CGI technologie
dc.title.alternative Surrealist Marketing Using CGI Technology
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Göttlichová, Marcela
dc.date.accepted 2024-05-20
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the analysis of surrealistic campaigns using CGI technology and their influence on consumers. The main objective of the thesis is to analyze the impact of the use of these campaigns on consumer perception of the brand and to find out how the campaigns contribute to brand awareness. The secondary objective is to analyze the advantages and disadvantages associated with the use of CGI technology in marketing communications. Both qualitative and quantitative research methods were used to answer the research questions and obtain a full opinion from customers. As a result of this thesis, i tis determined whether i tis appropriate to use computer generated images and what effect the use of this technology in marketing campaigns has on consumers. The theoretical part of this thesis focuses on the explanation and description of artificial intelligence, CGI technology, surrealism, and its use in marketing communication. Specific examples are presented that illustrate the implementation of CGI technology in surrealistic marketing.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 68266
dc.date.submitted 2024-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
šímová_2024_dp.pdf 11.77Mb PDF View/Open None
šímová_2024_op.docx 95.74Kb Unknown View/Open None
šímová_2024_vp.docx 110.3Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account