Učebnice angličtiny z pohledu učitelů 1. stupně ZŠ
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Učebnice angličtiny z pohledu učitelů 1. stupně ZŠ |
| Autor: |
Kochaníčková, Nikol
|
| Vedoucí: |
Horníčková, Beata
|
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá učebnicemi angličtiny z pohledu učitelů 1. stupně ZŠ. Teoretická část vymezuje pojem učebnice, její funkce, strukturu a způsoby využití ve výuce. Pozornost se dále věnuje specifikům učebnic angličtiny pro 1. stupeň ZŠ, jejich roli ve výuce a charakteristickým rysům, včetně možností hodnocení pomocí kontrolních seznamů. Výzkumná část si klade za cíl odhalit, jak učitelé 1. stupně ZŠ hodnotí učebnice angličtiny, jak je využívají ve výuce a jaké vnímají jejich silné a slabé stránky. Práce prezentuje výsledky kvalitativního výzkumu realizovaného prostřednictvím polostrukturovaných rozhovorů s učiteli anglického jazyka, jejichž odpovědi byly analyzovány metodou otevřeného kódování. Výsledky ukazují, že učitelé při výběru učebnic upřednostňují vlastní zkušenost, přehlednost, jasnou strukturu a kvalitu obrazového materiálu. Práce přináší doporučení pro budoucí výběr, tvorbu a využívání učebnic ve výuce anglického jazyka na 1. stupni ZŠ. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/57478
|
|
Datum:
|
2025-01-08 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
|
Studijní obor:
|
Učitelství pro 1. stupeň základní školy |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
|
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet