Možnosti zapojení žáků do procesu hodnocení na 1. stupni ZŠ

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Možnosti zapojení žáků do procesu hodnocení na 1. stupni ZŠ

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Možnosti zapojení žáků do procesu hodnocení na 1. stupni ZŠ
Autor: Machová, Lucie
Vedoucí: Petrů Puhrová, Barbora
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá problematikou autonomního hodnocení na prvním stupni základní školy. Teoretická východiska popisují autonomní hodnocení se zaměřením na sebehodnocení a vrstevnické hodnocení v kontextu žáků mladšího školního věku. Cílem výzkumu bylo odhalit, jaké jsou možnosti zapojení žáků do procesu hodnocení, jaký význam tomuto zapojení žáci přikládají, za jakých podmínek k autonomnímu hodnocení dochází a jaká kritická místa žáci při jeho uplatňování popisují. Výzkumné šetření bylo realizováno kvalitativní metodou focus group, do níž bylo zapojeno 36 žáků 4. a 5. ročníku základní školy. Závěrem práce jsou diskutovány limity výzkumu a formulována doporučení pro praxi, která mohou přispět k efektivnější implementaci autonomního hodnocení ve vzdělávacím procesu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/57488
Datum: 2025-01-08
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav školní pedagogiky
Studijní obor: Učitelství pro 1. stupeň základní školy


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet