Možnosti zapojení žáků do procesu hodnocení na 1. stupni ZŠ
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Možnosti zapojení žáků do procesu hodnocení na 1. stupni ZŠ |
| Autor: |
Machová, Lucie
|
| Vedoucí: |
Petrů Puhrová, Barbora
|
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá problematikou autonomního hodnocení na prvním stupni základní školy. Teoretická východiska popisují autonomní hodnocení se zaměřením na sebehodnocení a vrstevnické hodnocení v kontextu žáků mladšího školního věku. Cílem výzkumu bylo odhalit, jaké jsou možnosti zapojení žáků do procesu hodnocení, jaký význam tomuto zapojení žáci přikládají, za jakých podmínek k autonomnímu hodnocení dochází a jaká kritická místa žáci při jeho uplatňování popisují. Výzkumné šetření bylo realizováno kvalitativní metodou focus group, do níž bylo zapojeno 36 žáků 4. a 5. ročníku základní školy. Závěrem práce jsou diskutovány limity výzkumu a formulována doporučení pro praxi, která mohou přispět k efektivnější implementaci autonomního hodnocení ve vzdělávacím procesu. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/57488
|
|
Datum:
|
2025-01-08 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
|
Studijní obor:
|
Učitelství pro 1. stupeň základní školy |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
|
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet