Postoje učitelů k využití digitálních technologií v předškolním vzdělávání
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Postoje učitelů k využití digitálních technologií v předškolním vzdělávání |
| Autor: |
Kalábová, Michaela
|
| Vedoucí: |
Obonya, Juraj
|
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zaměřuje na postoje učitelů k využití digitálních technologií v předškolním vzdělávání. Cílem je zjistit, jak učitelé mateřských škol vnímají digitální technologie a jaké faktory ovlivňují jejich postoje k těmto technologiím. Teoretická část se věnuje roli digitálních technologií ve vzdělávání a soustředí se na faktory, které mohou ovlivnit postoj učitelů k jejich zavádění a využívání v předškolním vzdělávání. V praktické části byl proveden kvantitativní výzkum za pomoci dotazníkového šetření, jehož se účastnili učitelé mateřských škol. Cílem výzkumu bylo zjistit postoje učitelů mateřských škol k využívání digitálních technologií v předškolním vzdělávání. Na základě výsledků z dotazníkového šetření, lze říct, že učitelé mají převážně pozitivní nebo neutrální postoj k digitálním technologiím. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/57641
|
|
Datum:
|
2025-01-08 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
|
Studijní obor:
|
Učitelství pro mateřské školy |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
|
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet