Postoje učitelů k využití digitálních technologií v předškolním vzdělávání

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Postoje učitelů k využití digitálních technologií v předškolním vzdělávání

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Postoje učitelů k využití digitálních technologií v předškolním vzdělávání
Autor: Kalábová, Michaela
Vedoucí: Obonya, Juraj
Abstrakt: Bakalářská práce se zaměřuje na postoje učitelů k využití digitálních technologií v předškolním vzdělávání. Cílem je zjistit, jak učitelé mateřských škol vnímají digitální technologie a jaké faktory ovlivňují jejich postoje k těmto technologiím. Teoretická část se věnuje roli digitálních technologií ve vzdělávání a soustředí se na faktory, které mohou ovlivnit postoj učitelů k jejich zavádění a využívání v předškolním vzdělávání. V praktické části byl proveden kvantitativní výzkum za pomoci dotazníkového šetření, jehož se účastnili učitelé mateřských škol. Cílem výzkumu bylo zjistit postoje učitelů mateřských škol k využívání digitálních technologií v předškolním vzdělávání. Na základě výsledků z dotazníkového šetření, lze říct, že učitelé mají převážně pozitivní nebo neutrální postoj k digitálním technologiím.
URI: http://hdl.handle.net/10563/57641
Datum: 2025-01-08
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav školní pedagogiky
Studijní obor: Učitelství pro mateřské školy


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet