Tvůrčí psaní jako nástroj zlepšení duševní pohody dětí a mládeže
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Tvůrčí psaní jako nástroj zlepšení duševní pohody dětí a mládeže |
| Autor: |
Bartáková, Pavlína
|
| Vedoucí: |
Martincová, Jana
|
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce s názvem Tvůrčí psaní jako nástroj zlepšení duševní pohody dětí a mládeže se zaměřuje na problematiku duševní pohody, tvůrčího psaní a vzájemného propojení zkoumaných oblastí. Cílem práce je zjistit, zda má tvůrčí psaní vliv na zlepšení duševní pohody dětí a mládeže. Zároveň se budeme věnovat významům, které dětí a mladiství přisuzují duševní pohodě a souvisejícím pojmům, jako jsou například stres a úzkost, ve vztahu k sobě samým i okolí. Teoretická část práce se věnuje definování konceptu duševní pohody a pozitivní psychologie s provázaností na duševní onemocnění dětí, dále na tvůrčí psaní s využitím potenciálu jako nástroje pro zlepšování duševní pohody. Pro empirickou část výzkumu jsme zvolili kvantitativní pojetí výzkumu formou výzkumné metody kvaziexperimentu, kde ve sledovaném období byl dětem rozdán dotazník zkoumající jejich duševní pohodu. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/57668
|
|
Datum:
|
2025-01-13 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
|
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
|
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet