Tvůrčí psaní jako nástroj zlepšení duševní pohody dětí a mládeže

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Tvůrčí psaní jako nástroj zlepšení duševní pohody dětí a mládeže

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Tvůrčí psaní jako nástroj zlepšení duševní pohody dětí a mládeže
Autor: Bartáková, Pavlína
Vedoucí: Martincová, Jana
Abstrakt: Bakalářská práce s názvem Tvůrčí psaní jako nástroj zlepšení duševní pohody dětí a mládeže se zaměřuje na problematiku duševní pohody, tvůrčího psaní a vzájemného propojení zkoumaných oblastí. Cílem práce je zjistit, zda má tvůrčí psaní vliv na zlepšení duševní pohody dětí a mládeže. Zároveň se budeme věnovat významům, které dětí a mladiství přisuzují duševní pohodě a souvisejícím pojmům, jako jsou například stres a úzkost, ve vztahu k sobě samým i okolí. Teoretická část práce se věnuje definování konceptu duševní pohody a pozitivní psychologie s provázaností na duševní onemocnění dětí, dále na tvůrčí psaní s využitím potenciálu jako nástroje pro zlepšování duševní pohody. Pro empirickou část výzkumu jsme zvolili kvantitativní pojetí výzkumu formou výzkumné metody kvaziexperimentu, kde ve sledovaném období byl dětem rozdán dotazník zkoumající jejich duševní pohodu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/57668
Datum: 2025-01-13
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet