Projekt využití marketingové komunikace ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy Meopta - optika, s.r.o. na českém trhu s puškohledy

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt využití marketingové komunikace ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy Meopta - optika, s.r.o. na českém trhu s puškohledy

Show full item record

No preview available
Title: Projekt využití marketingové komunikace ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy Meopta - optika, s.r.o. na českém trhu s puškohledy
Author: Spáčilová, Lucie
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Diplomová práce se zabývá projektem zvýšení konkurenceschopnosti společnosti Meopta - optika, s.r.o. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část zahrnuje vysvětlení pojmů marketing, konkurenceschopnost, marketingové řízení, marketingová komunikace a marketingový výzkum. Analytická část se věnuje představení společnosti a analýze SWOT. Marketingový průzkum je proveden pomocí dotazníku (osobní dotazování). V poslední části jsou uvedeny návrhy a doporučení pro zvýšení konkurenceschopnosti společnosti. Ta jsou podrobena analýze nákladů a rizika.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5774
Date: 2008-05-05
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2038
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: A 8321


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
spáčilová_2008_dp.pdfBlocked 2.509Mb PDF View/Open
spáčilová_2008_vp.doc 45Kb Microsoft Word View/Open
spáčilová_2008_op.pdf 1.212Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account