Třídní klima v základní škole s Montessori prvky
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Třídní klima v základní škole s Montessori prvky |
| Autor: |
Vybíralová, Lucie
|
| Vedoucí: |
Junaštíková, Julie
|
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se věnuje problematice třídního klimatu na základní škole, která využívá principy Montessori pedagogiky. Teoretická část se zabývá charakteristikou Montessori přístupu, popisem didaktických pomůcek, rolí učitele a žáka v Montessori prostředí, a rovněž rozlišením mezi alternativním a inovativním školstvím včetně přehledu dalších forem alternativního vzdělávání. Dále je pozornost věnována definici třídního klimatu, možnostem jeho diagnostiky a důvodům, proč je důležité jej zkoumat. Závěrečná kapitola této části přináší přehled tradičního školství, legislativních aspektů českého vzdělávacího systému a zaměřuje se na druhý stupeň základního vzdělávání. Praktická část práce je zaměřena na analýzu a popis třídního klimatu na základní škole s Montessori prvky. K dosažení výzkumných cílů byla využita kvantitativní výzkumná metoda. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/57783
|
|
Datum:
|
2025-01-13 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
|
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
|
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet