Respektující přístup v předškolním zařízení
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Respektující přístup v předškolním zařízení |
| Autor: |
Cherynová, Veronika
|
| Vedoucí: |
Staňková, Iva
|
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá tématem respektujícího přístupu v předškolním zařízení z pohledu rodičů. Cílem práce je zjistit míru informovanosti rodičů a jejich názor na uplatňování respektujícího přístupu v mateřské škole. Teoretická část práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola se věnuje rodině jako základnímu činiteli výchovy dítěte, její roli a významu v raném dětství. Druhá kapitola se zaměřuje na předškolní vzdělávání, jeho cíle, funkce a hlavní aktéry tohoto vzdělávání. Třetí kapitola je věnována samotnému konceptu respektujícího přístupu, jeho základním principům a možnostem uplatnění v praxi. Praktická část práce je zaměřena na kvantitativní výzkum, který byl realizován prostřednictvím dotazníkového šetření mezi rodiči dětí navštěvujících mateřskou školu. Výsledky výzkumu poukazují na míru obeznámenosti rodičů s tímto přístupem, jejich osobní postoje a zkušenosti, a zároveň odhalují oblasti, které by mohly být dále rozvíjeny v rámci spolupráce mezi rodinou a školou. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/58005
|
|
Datum:
|
2025-01-23 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
|
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
|
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet