Motivace sociálních pracovníků ke vzdělávání
Zobrazit minimální záznam
| dc.contributor.advisor |
Hrnčiříková, Zuzana
|
|
| dc.contributor.author |
Machačová, Veronika
|
|
| dc.date.accessioned |
2025-12-10T23:10:00Z |
|
| dc.date.available |
2025-12-10T23:10:00Z |
|
| dc.date.issued |
2025-01-23 |
|
| dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
| dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/58014
|
|
| dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá motivací sociálních pracovníků ke vzdělávání. Cílem práce je analyzovat faktory ovlivňující ochotu sociálních pracovníků se dále vzdělávat a rozvíjet své profesní kompetence. Teoretická část práce se zaměřuje na obecné teorie motivace, specifika profesního vzdělávání a roli sociálního pracovníka. Dále jsou rozebrány vnitřní a vnější faktory ovlivňující motivaci ke vzdělávání, včetně podpory zaměstnavatelů a legislativních podmínek. Praktická část práce se soustředí na analýzu konkrétních faktorů motivace sociálních pracovníků ke vzdělávání na základě výzkumu realizovaného mezi pracovníky ve vybraných organizacích. Tento výzkum zahrnuje analýzu vnitřních motivátorů, jako jsou osobní profesní ambice, a vnějších faktorů, jako je podpora zaměstnavatelů a dostupnost vzdělávacích programů. Výsledky práce poskytují přehled klíčových motivačních prvků a doporučení pro posílení profesního rozvoje sociálních pracovníků. |
|
| dc.format |
81 s. (134 351 znaků) |
|
| dc.language.iso |
cs |
|
| dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
| dc.rights |
Bez omezení |
|
| dc.subject |
motivace
|
cs |
| dc.subject |
sociální práce
|
cs |
| dc.subject |
profesní vzdělávání
|
cs |
| dc.subject |
sociální pracovník
|
cs |
| dc.subject |
vnitřní a vnější faktory motivace
|
cs |
| dc.subject |
motivation
|
en |
| dc.subject |
social work
|
en |
| dc.subject |
professional education
|
en |
| dc.subject |
social worker
|
en |
| dc.subject |
intrinsic and extrinsic motivation
|
en |
| dc.title |
Motivace sociálních pracovníků ke vzdělávání |
|
| dc.title.alternative |
Motivation of Social Workers for Continuing Education |
|
| dc.type |
bakalářská práce |
cs |
| dc.contributor.referee |
Lukešová, Michaela |
|
| dc.date.accepted |
2025-06-06 |
|
| dc.description.abstract-translated |
This bachelor's thesis focuses on the motivation of social workers for further education. The aim of the thesis is to analyze the factors influencing the willingness of social workers to continue their education and develop their professional competencies. The theoretical part of the thesis examines general motivation theories, the specifics of professional education, and the role of social workers. Furthermore, internal and external factors affecting motivation for education are discussed, including employer support and legislative conditions. The practical part of the thesis focuses on analyzing specific factors influencing the motivation of social workers for further education based on research conducted among workers in selected organizations. This research includes an analysis of internal motivators, such as personal professional ambitions, and external factors, such as employer support and the availability of educational programs. The findings provide an overview of key motivational elements and recommendations for strengthening the professional development of social workers. |
|
| dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
| dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
| dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
| dc.thesis.degree-program |
Sociální pedagogika |
cs |
| dc.thesis.degree-program |
Social Pedagogy |
en |
| dc.identifier.stag |
70579
|
|
| dc.date.submitted |
2025-04-29 |
|
Soubory tohoto záznamu
|
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam