Logo jako klíčový prvek vizuální identity: Analýza a návrh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Logo jako klíčový prvek vizuální identity: Analýza a návrh

Show full item record

No preview available
Title: Logo jako klíčový prvek vizuální identity: Analýza a návrh
Author: Foltýn, Jiří
Advisor: Banyar, Milan
Abstract: Diplomová práce se zabývá design manuálem a vizuální komunikací značky ZAPA beton významného výrobce a dodavatele betonových směsí. Analyzuje, jak jednotlivé prvky design manuálu ovlivňují vnímání spotřebitelů, jak jsou interpretovány a jaké asociace značka vyvolává. Teoretická část se věnuje klíčovým pojmům v této oblasti, tvorbě loga a jeho specifickým komponentům. Vzhledem k logomanuálu značky ZAPA beton autor popisuje pouze několik základních částí, které jsou klíčové pro komunikaci se zákazníky. Tyto prvky tvoří hlavní předmět zkoumání v praktické části práce, kde je definován cíl a formulovány výzkumné otázky. Bylo použito kvalitativní šetření zahrnující analýzu základních vizuálních prvků značky ZAPA beton, rozhovor s grafiky reklamních agentur, mimo jiné i s předním grafickým studiem Najbrt a také kvantitativní šetření pomocí dotazníků. Závěr diplomové práce se zaměřuje na vyhodnocení výzkumných otázek a návrhy na zlepšení současné vizuální komunikace značky ZAPA beton.
URI: http://hdl.handle.net/10563/58112
Date: 2025-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account