Logo jako klíčový prvek vizuální identity: Analýza a návrh
Show full item record
No preview available
|
Title:
|
Logo jako klíčový prvek vizuální identity: Analýza a návrh |
| Author: |
Foltýn, Jiří
|
| Advisor: |
Banyar, Milan
|
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zabývá design manuálem a vizuální komunikací značky ZAPA beton významného výrobce a dodavatele betonových směsí. Analyzuje, jak jednotlivé prvky design manuálu ovlivňují vnímání spotřebitelů, jak jsou interpretovány a jaké asociace značka vyvolává. Teoretická část se věnuje klíčovým pojmům v této oblasti, tvorbě loga a jeho specifickým komponentům. Vzhledem k logomanuálu značky ZAPA beton autor popisuje pouze několik základních částí, které jsou klíčové pro komunikaci se zákazníky. Tyto prvky tvoří hlavní předmět zkoumání v praktické části práce, kde je definován cíl a formulovány výzkumné otázky. Bylo použito kvalitativní šetření zahrnující analýzu základních vizuálních prvků značky ZAPA beton, rozhovor s grafiky reklamních agentur, mimo jiné i s předním grafickým studiem Najbrt a také kvantitativní šetření pomocí dotazníků. Závěr diplomové práce se zaměřuje na vyhodnocení výzkumných otázek a návrhy na zlepšení současné vizuální komunikace značky ZAPA beton. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/58112
|
|
Date:
|
2025-01-31 |
|
Availability:
|
Bez omezení |
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Discipline:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account