Logo jako klíčový prvek vizuální identity: Analýza a návrh
Show simple item record
| dc.contributor.advisor |
Banyar, Milan
|
|
| dc.contributor.author |
Foltýn, Jiří
|
|
| dc.date.accessioned |
2025-12-10T23:10:05Z |
|
| dc.date.available |
2025-12-10T23:10:05Z |
|
| dc.date.issued |
2025-01-31 |
|
| dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
| dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/58112
|
|
| dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá design manuálem a vizuální komunikací značky ZAPA beton významného výrobce a dodavatele betonových směsí. Analyzuje, jak jednotlivé prvky design manuálu ovlivňují vnímání spotřebitelů, jak jsou interpretovány a jaké asociace značka vyvolává. Teoretická část se věnuje klíčovým pojmům v této oblasti, tvorbě loga a jeho specifickým komponentům. Vzhledem k logomanuálu značky ZAPA beton autor popisuje pouze několik základních částí, které jsou klíčové pro komunikaci se zákazníky. Tyto prvky tvoří hlavní předmět zkoumání v praktické části práce, kde je definován cíl a formulovány výzkumné otázky. Bylo použito kvalitativní šetření zahrnující analýzu základních vizuálních prvků značky ZAPA beton, rozhovor s grafiky reklamních agentur, mimo jiné i s předním grafickým studiem Najbrt a také kvantitativní šetření pomocí dotazníků. Závěr diplomové práce se zaměřuje na vyhodnocení výzkumných otázek a návrhy na zlepšení současné vizuální komunikace značky ZAPA beton. |
|
| dc.format |
108 |
|
| dc.language.iso |
cs |
|
| dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
| dc.rights |
Bez omezení |
|
| dc.subject |
design manuál
|
cs |
| dc.subject |
logo
|
cs |
| dc.subject |
značka
|
cs |
| dc.subject |
grafický design
|
cs |
| dc.subject |
firemní identita
|
cs |
| dc.subject |
vizuální identita
|
cs |
| dc.subject |
typografie
|
cs |
| dc.subject |
korporátní komunikace
|
cs |
| dc.subject |
design manual
|
en |
| dc.subject |
logo
|
en |
| dc.subject |
brand
|
en |
| dc.subject |
graphic design
|
en |
| dc.subject |
corporate identity
|
en |
| dc.subject |
visual identity
|
en |
| dc.subject |
typography
|
en |
| dc.subject |
corporate communication
|
en |
| dc.title |
Logo jako klíčový prvek vizuální identity: Analýza a návrh |
|
| dc.title.alternative |
Logo as a key element of visual identity: Analysis and Design |
|
| dc.type |
diplomová práce |
cs |
| dc.contributor.referee |
Pavelka, Jiří |
|
| dc.date.accepted |
2025-05-19 |
|
| dc.description.abstract-translated |
This thesis focuses on the design manual and visual communication of the ZAPA beton brand, a significant manufacturer and supplier of concrete mixtures. It analyzes how individual elements of the design manual influence consumer perception, how they are interpreted, and what associations the brand evokes. The theoretical part deals with key concepts in this area, logo creation, and its specific components. Given the ZAPA beton brand's logomanual, the author describes only a few basic parts that are crucial for customer communication. These elements form the main subject of investigation in the practical part of the thesis, where the objective is defined and research questions are formulated. A qualitative survey was used, including an analysis of the basic visual elements of the ZAPA beton brand, interviews with graphic designers from advertising agencies, including the prominent Najbrt studio, and a quantitative survey using questionnaires. The conclusion of the thesis focuses on evaluating the research questions and proposing improvements to the current visual communication of the ZAPA beton brand. |
|
| dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
| dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
| dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
| dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
| dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
| dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
| dc.identifier.stag |
70714
|
|
| dc.date.submitted |
2025-04-10 |
|
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account