Ethnomarketing: Die Förderung regionaler Biermarken aus der Tschechischen Republik in Deutschland

DSpace Repository

Language: English čeština 

Ethnomarketing: Die Förderung regionaler Biermarken aus der Tschechischen Republik in Deutschland

Show full item record

No preview available
Title: Ethnomarketing: Die Förderung regionaler Biermarken aus der Tschechischen Republik in Deutschland
Author: Salmachalali, Marta
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Tato bakalářská práce analyzuje aplikaci etnomarketingu českými regionálními pivovary na německém trhu tím, že zkoumá, do jaké míry je marketingová komunikace a nabídka přizpůsobena specifickým německým rysům. Studie propojuje teoretické základy etnomarketingu a pivních kultur obou zemí s praktickým hodnocením pivovarů Kocour a Bernard. Toto hodnocení probíhá na základě definovaných kritérií pomocí bodového systému, vycházejícího z jejich online prezentace, a ukazuje, že ačkoli oba pivovary provádějí částečné úpravy, hodnocené jako "významné, ale nekonzistentní", existují značné nedostatky, zejména v oblasti jazykové lokalizace a strategické digitální komunikace, což omezuje efektivní oslovení německých spotřebitelů. Na základě těchto zjištění práce identifikuje nevyužité potenciály a odvozuje specifická doporučení pro zlepšení etnomarketingových strategií obou pivovarů s cílem posílit jejich postavení na německém trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/58151
Date: 2025-01-02
Availability: Bez omezení
Department: Ústav moderních jazyků a literatur
Discipline: Německý jazyk pro manažerskou praxi


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account