| dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
| dc.contributor.author |
Salmachalali, Marta
|
|
| dc.date.accessioned |
2025-12-10T23:10:09Z |
|
| dc.date.available |
2025-12-10T23:10:09Z |
|
| dc.date.issued |
2025-01-02 |
|
| dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
| dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/58151
|
|
| dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce analyzuje aplikaci etnomarketingu českými regionálními pivovary na německém trhu tím, že zkoumá, do jaké míry je marketingová komunikace a nabídka přizpůsobena specifickým německým rysům. Studie propojuje teoretické základy etnomarketingu a pivních kultur obou zemí s praktickým hodnocením pivovarů Kocour a Bernard. Toto hodnocení probíhá na základě definovaných kritérií pomocí bodového systému, vycházejícího z jejich online prezentace, a ukazuje, že ačkoli oba pivovary provádějí částečné úpravy, hodnocené jako "významné, ale nekonzistentní", existují značné nedostatky, zejména v oblasti jazykové lokalizace a strategické digitální komunikace, což omezuje efektivní oslovení německých spotřebitelů. Na základě těchto zjištění práce identifikuje nevyužité potenciály a odvozuje specifická doporučení pro zlepšení etnomarketingových strategií obou pivovarů s cílem posílit jejich postavení na německém trhu. |
|
| dc.format |
S. 111 |
|
| dc.language.iso |
de |
|
| dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
| dc.rights |
Bez omezení |
|
| dc.subject |
Etnomarketing
|
cs |
| dc.subject |
české regionální pivovary
|
cs |
| dc.subject |
německý trh
|
cs |
| dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
| dc.subject |
adaptace
|
cs |
| dc.subject |
pivní kultura
|
cs |
| dc.subject |
hodnocení
|
cs |
| dc.subject |
doporučení
|
cs |
| dc.subject |
ethnomarketing
|
en |
| dc.subject |
Czech regional breweries
|
en |
| dc.subject |
German market
|
en |
| dc.subject |
marketing communication
|
en |
| dc.subject |
adaptation
|
en |
| dc.subject |
beer culture
|
en |
| dc.subject |
evaluation
|
en |
| dc.subject |
recommendations
|
en |
| dc.title |
Ethnomarketing: Die Förderung regionaler Biermarken aus der Tschechischen Republik in Deutschland |
|
| dc.title.alternative |
Ethnomarketing: The Promotion of Selected Regional Beer Brands from the Czech Republic in Germany |
|
| dc.type |
bakalářská práce |
cs |
| dc.contributor.referee |
Bačuvčíková, Petra |
|
| dc.date.accepted |
2025-06-06 |
|
| dc.description.abstract-translated |
This Bachelor's thesis analyzes the application of ethnomarketing by Czech regional breweries on the German market by examining the extent to which marketing communication and offerings are adapted to specific German characteristics. The study links theoretical foundations of ethnomarketing and the beer cultures of both countries with a practical evaluation of the Kocour and Bernard breweries. This evaluation is conducted based on defined criteria using a point system, derived from their online presence, and shows that although both breweries make partial adjustments, rated as "significant but inconsistent," there are significant deficiencies, particularly in linguistic localization and strategic digital communication, which limit the effective targeting of German consumers. Based on these findings, the thesis identifies untapped potential and derives specific recommendations for improving the ethnomarketing strategies of both breweries to strengthen their market position in Germany. |
|
| dc.description.department |
Ústav moderních jazyků a literatur |
|
| dc.thesis.degree-discipline |
Německý jazyk pro manažerskou praxi |
cs |
| dc.thesis.degree-discipline |
German for Business Administration |
en |
| dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
| dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
| dc.thesis.degree-program |
Německý jazyk pro manažerskou praxi |
cs |
| dc.thesis.degree-program |
Německý jazyk pro manažerskou praxi |
en |
| dc.identifier.stag |
70758
|
|
| dc.date.submitted |
2025-05-02 |
|