Ethnomarketing: Die Förderung regionaler Biermarken aus der Tschechischen Republik in Deutschland

DSpace Repository

Language: English čeština 

Ethnomarketing: Die Förderung regionaler Biermarken aus der Tschechischen Republik in Deutschland

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Salmachalali, Marta
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:10:09Z
dc.date.available 2025-12-10T23:10:09Z
dc.date.issued 2025-01-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/58151
dc.description.abstract Tato bakalářská práce analyzuje aplikaci etnomarketingu českými regionálními pivovary na německém trhu tím, že zkoumá, do jaké míry je marketingová komunikace a nabídka přizpůsobena specifickým německým rysům. Studie propojuje teoretické základy etnomarketingu a pivních kultur obou zemí s praktickým hodnocením pivovarů Kocour a Bernard. Toto hodnocení probíhá na základě definovaných kritérií pomocí bodového systému, vycházejícího z jejich online prezentace, a ukazuje, že ačkoli oba pivovary provádějí částečné úpravy, hodnocené jako "významné, ale nekonzistentní", existují značné nedostatky, zejména v oblasti jazykové lokalizace a strategické digitální komunikace, což omezuje efektivní oslovení německých spotřebitelů. Na základě těchto zjištění práce identifikuje nevyužité potenciály a odvozuje specifická doporučení pro zlepšení etnomarketingových strategií obou pivovarů s cílem posílit jejich postavení na německém trhu.
dc.format S. 111
dc.language.iso de
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Etnomarketing cs
dc.subject české regionální pivovary cs
dc.subject německý trh cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject adaptace cs
dc.subject pivní kultura cs
dc.subject hodnocení cs
dc.subject doporučení cs
dc.subject ethnomarketing en
dc.subject Czech regional breweries en
dc.subject German market en
dc.subject marketing communication en
dc.subject adaptation en
dc.subject beer culture en
dc.subject evaluation en
dc.subject recommendations en
dc.title Ethnomarketing: Die Förderung regionaler Biermarken aus der Tschechischen Republik in Deutschland
dc.title.alternative Ethnomarketing: The Promotion of Selected Regional Beer Brands from the Czech Republic in Germany
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bačuvčíková, Petra
dc.date.accepted 2025-06-06
dc.description.abstract-translated This Bachelor's thesis analyzes the application of ethnomarketing by Czech regional breweries on the German market by examining the extent to which marketing communication and offerings are adapted to specific German characteristics. The study links theoretical foundations of ethnomarketing and the beer cultures of both countries with a practical evaluation of the Kocour and Bernard breweries. This evaluation is conducted based on defined criteria using a point system, derived from their online presence, and shows that although both breweries make partial adjustments, rated as "significant but inconsistent," there are significant deficiencies, particularly in linguistic localization and strategic digital communication, which limit the effective targeting of German consumers. Based on these findings, the thesis identifies untapped potential and derives specific recommendations for improving the ethnomarketing strategies of both breweries to strengthen their market position in Germany.
dc.description.department Ústav moderních jazyků a literatur
dc.thesis.degree-discipline Německý jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline German for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Německý jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-program Německý jazyk pro manažerskou praxi en
dc.identifier.stag 70758
dc.date.submitted 2025-05-02


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account