Ethnomarketing: Die Förderung regionaler Biermarken aus der Tschechischen Republik in Deutschland

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Ethnomarketing: Die Förderung regionaler Biermarken aus der Tschechischen Republik in Deutschland

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Ethnomarketing: Die Förderung regionaler Biermarken aus der Tschechischen Republik in Deutschland
Autor: Salmachalali, Marta
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Tato bakalářská práce analyzuje aplikaci etnomarketingu českými regionálními pivovary na německém trhu tím, že zkoumá, do jaké míry je marketingová komunikace a nabídka přizpůsobena specifickým německým rysům. Studie propojuje teoretické základy etnomarketingu a pivních kultur obou zemí s praktickým hodnocením pivovarů Kocour a Bernard. Toto hodnocení probíhá na základě definovaných kritérií pomocí bodového systému, vycházejícího z jejich online prezentace, a ukazuje, že ačkoli oba pivovary provádějí částečné úpravy, hodnocené jako "významné, ale nekonzistentní", existují značné nedostatky, zejména v oblasti jazykové lokalizace a strategické digitální komunikace, což omezuje efektivní oslovení německých spotřebitelů. Na základě těchto zjištění práce identifikuje nevyužité potenciály a odvozuje specifická doporučení pro zlepšení etnomarketingových strategií obou pivovarů s cílem posílit jejich postavení na německém trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/58151
Datum: 2025-01-02
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav moderních jazyků a literatur
Studijní obor: Německý jazyk pro manažerskou praxi


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet