Analyse der Marketingkommunikation des ausgewählten Finanzvermittlers
Show full item record
No preview available
|
Title:
|
Analyse der Marketingkommunikation des ausgewählten Finanzvermittlers |
| Author: |
Slivová, Ľudmila
|
| Advisor: |
Kozák, Vratislav
|
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací ve finančním sektoru na příkladu vybraného finančního zprostředkovatele a analyzuje jeho strategie získávání a udržení zákazníků. Teoretická část představuje základy marketingové komunikace v kontextu služeb. Kromě klasických a digitálních komunikačních kanálů a nástrojů jsou objasněny také koncepty řízení vztahů se zákazníky (CRM) a řízení zákaznické zkušenosti (CEM). Praktická část analyzuje komunikační kanály využívané finančním zprostředkovatelem Dominikem Gajdošem a rovněž příslušné ukazatele CRM a CEM pro měření vztahů a zkušeností se zákazníky. Závěrem je komunikační strategie systematicky zhodnocena pomocí SWOT a PESTLE analýzy. Získané poznatky tvoří základ pro konkrétní návrhy optimalizace s cílem zvýšit účinnost marketingové komunikace. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/58152
|
|
Date:
|
2025-01-02 |
|
Availability:
|
Bez omezení |
|
Department:
|
Ústav moderních jazyků a literatur |
|
Discipline:
|
Německý jazyk pro manažerskou praxi |
Citace závěřečné práce
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account