Analyse der Marketingkommunikation des ausgewählten Finanzvermittlers

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analyse der Marketingkommunikation des ausgewählten Finanzvermittlers

Show full item record

No preview available
Title: Analyse der Marketingkommunikation des ausgewählten Finanzvermittlers
Author: Slivová, Ľudmila
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací ve finančním sektoru na příkladu vybraného finančního zprostředkovatele a analyzuje jeho strategie získávání a udržení zákazníků. Teoretická část představuje základy marketingové komunikace v kontextu služeb. Kromě klasických a digitálních komunikačních kanálů a nástrojů jsou objasněny také koncepty řízení vztahů se zákazníky (CRM) a řízení zákaznické zkušenosti (CEM). Praktická část analyzuje komunikační kanály využívané finančním zprostředkovatelem Dominikem Gajdošem a rovněž příslušné ukazatele CRM a CEM pro měření vztahů a zkušeností se zákazníky. Závěrem je komunikační strategie systematicky zhodnocena pomocí SWOT a PESTLE analýzy. Získané poznatky tvoří základ pro konkrétní návrhy optimalizace s cílem zvýšit účinnost marketingové komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/58152
Date: 2025-01-02
Availability: Bez omezení
Department: Ústav moderních jazyků a literatur
Discipline: Německý jazyk pro manažerskou praxi


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account