Analyse der Marketingkommunikation des ausgewählten Finanzvermittlers

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analyse der Marketingkommunikation des ausgewählten Finanzvermittlers

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Slivová, Ľudmila
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:10:09Z
dc.date.available 2025-12-10T23:10:09Z
dc.date.issued 2025-01-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/58152
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací ve finančním sektoru na příkladu vybraného finančního zprostředkovatele a analyzuje jeho strategie získávání a udržení zákazníků. Teoretická část představuje základy marketingové komunikace v kontextu služeb. Kromě klasických a digitálních komunikačních kanálů a nástrojů jsou objasněny také koncepty řízení vztahů se zákazníky (CRM) a řízení zákaznické zkušenosti (CEM). Praktická část analyzuje komunikační kanály využívané finančním zprostředkovatelem Dominikem Gajdošem a rovněž příslušné ukazatele CRM a CEM pro měření vztahů a zkušeností se zákazníky. Závěrem je komunikační strategie systematicky zhodnocena pomocí SWOT a PESTLE analýzy. Získané poznatky tvoří základ pro konkrétní návrhy optimalizace s cílem zvýšit účinnost marketingové komunikace.
dc.format 103 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject finanční zprostředkování cs
dc.subject komunikační kanály cs
dc.subject CRM cs
dc.subject CEM cs
dc.subject KPI cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject loajalita zákazníků cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject financial advisory en
dc.subject communication channels en
dc.subject CRM en
dc.subject CEM en
dc.subject KPIs en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject customer retention en
dc.title Analyse der Marketingkommunikation des ausgewählten Finanzvermittlers
dc.title.alternative An Analysis of the Marketing Communication of a Selected Financial Intermediary
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šilhánová, Renata
dc.date.accepted 2025-06-06
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis examines marketing communication in the financial sector using the example of a selected financial advisor and analyzes their strategies for customer acquisition and retention. The theoretical part outlines the fundamentals of marketing communication in the context of services. In addition to classical and digital communication channels and tools, the concepts of Customer Relationship Management (CRM) and Customer Experience Management (CEM) are explained. The practical part analyzes the communication channels used by the financial advisor Dominik Gajdoš, as well as relevant CRM and CEM metrics for measuring customer relationships and experiences. In conclusion, the communication strategy is systematically evaluated using a SWOT and PESTLE analysis. The insights gained form the basis for concrete optimization proposals aimed at increasing the effectiveness of marketing communication.
dc.description.department Ústav moderních jazyků a literatur
dc.thesis.degree-discipline Německý jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline German for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Německý jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-program Německý jazyk pro manažerskou praxi en
dc.identifier.stag 70759
dc.date.submitted 2025-05-02


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account