Analyse der Marketingkommunikation des ausgewählten Finanzvermittlers
Show simple item record
| dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
| dc.contributor.author |
Slivová, Ľudmila
|
|
| dc.date.accessioned |
2025-12-10T23:10:09Z |
|
| dc.date.available |
2025-12-10T23:10:09Z |
|
| dc.date.issued |
2025-01-02 |
|
| dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
| dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/58152
|
|
| dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací ve finančním sektoru na příkladu vybraného finančního zprostředkovatele a analyzuje jeho strategie získávání a udržení zákazníků. Teoretická část představuje základy marketingové komunikace v kontextu služeb. Kromě klasických a digitálních komunikačních kanálů a nástrojů jsou objasněny také koncepty řízení vztahů se zákazníky (CRM) a řízení zákaznické zkušenosti (CEM). Praktická část analyzuje komunikační kanály využívané finančním zprostředkovatelem Dominikem Gajdošem a rovněž příslušné ukazatele CRM a CEM pro měření vztahů a zkušeností se zákazníky. Závěrem je komunikační strategie systematicky zhodnocena pomocí SWOT a PESTLE analýzy. Získané poznatky tvoří základ pro konkrétní návrhy optimalizace s cílem zvýšit účinnost marketingové komunikace. |
|
| dc.format |
103 s. |
|
| dc.language.iso |
cs |
|
| dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
| dc.rights |
Bez omezení |
|
| dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
| dc.subject |
finanční zprostředkování
|
cs |
| dc.subject |
komunikační kanály
|
cs |
| dc.subject |
CRM
|
cs |
| dc.subject |
CEM
|
cs |
| dc.subject |
KPI
|
cs |
| dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
| dc.subject |
loajalita zákazníků
|
cs |
| dc.subject |
marketing communication
|
en |
| dc.subject |
financial advisory
|
en |
| dc.subject |
communication channels
|
en |
| dc.subject |
CRM
|
en |
| dc.subject |
CEM
|
en |
| dc.subject |
KPIs
|
en |
| dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
| dc.subject |
customer retention
|
en |
| dc.title |
Analyse der Marketingkommunikation des ausgewählten Finanzvermittlers |
|
| dc.title.alternative |
An Analysis of the Marketing Communication of a Selected Financial Intermediary |
|
| dc.type |
bakalářská práce |
cs |
| dc.contributor.referee |
Šilhánová, Renata |
|
| dc.date.accepted |
2025-06-06 |
|
| dc.description.abstract-translated |
This bachelor's thesis examines marketing communication in the financial sector using the example of a selected financial advisor and analyzes their strategies for customer acquisition and retention. The theoretical part outlines the fundamentals of marketing communication in the context of services. In addition to classical and digital communication channels and tools, the concepts of Customer Relationship Management (CRM) and Customer Experience Management (CEM) are explained. The practical part analyzes the communication channels used by the financial advisor Dominik Gajdoš, as well as relevant CRM and CEM metrics for measuring customer relationships and experiences. In conclusion, the communication strategy is systematically evaluated using a SWOT and PESTLE analysis. The insights gained form the basis for concrete optimization proposals aimed at increasing the effectiveness of marketing communication. |
|
| dc.description.department |
Ústav moderních jazyků a literatur |
|
| dc.thesis.degree-discipline |
Německý jazyk pro manažerskou praxi |
cs |
| dc.thesis.degree-discipline |
German for Business Administration |
en |
| dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
| dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
| dc.thesis.degree-program |
Německý jazyk pro manažerskou praxi |
cs |
| dc.thesis.degree-program |
Německý jazyk pro manažerskou praxi |
en |
| dc.identifier.stag |
70759
|
|
| dc.date.submitted |
2025-05-02 |
|
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account