Analyse der Marketingkommunikation des ausgewählten Finanzvermittlers
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Analyse der Marketingkommunikation des ausgewählten Finanzvermittlers |
| Autor: |
Slivová, Ľudmila
|
| Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací ve finančním sektoru na příkladu vybraného finančního zprostředkovatele a analyzuje jeho strategie získávání a udržení zákazníků. Teoretická část představuje základy marketingové komunikace v kontextu služeb. Kromě klasických a digitálních komunikačních kanálů a nástrojů jsou objasněny také koncepty řízení vztahů se zákazníky (CRM) a řízení zákaznické zkušenosti (CEM). Praktická část analyzuje komunikační kanály využívané finančním zprostředkovatelem Dominikem Gajdošem a rovněž příslušné ukazatele CRM a CEM pro měření vztahů a zkušeností se zákazníky. Závěrem je komunikační strategie systematicky zhodnocena pomocí SWOT a PESTLE analýzy. Získané poznatky tvoří základ pro konkrétní návrhy optimalizace s cílem zvýšit účinnost marketingové komunikace. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/58152
|
|
Datum:
|
2025-01-02 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav moderních jazyků a literatur |
|
Studijní obor:
|
Německý jazyk pro manažerskou praxi |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
|
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet