Analyse der Marketingkommunikation des ausgewählten Finanzvermittlers

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analyse der Marketingkommunikation des ausgewählten Finanzvermittlers

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analyse der Marketingkommunikation des ausgewählten Finanzvermittlers
Autor: Slivová, Ľudmila
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací ve finančním sektoru na příkladu vybraného finančního zprostředkovatele a analyzuje jeho strategie získávání a udržení zákazníků. Teoretická část představuje základy marketingové komunikace v kontextu služeb. Kromě klasických a digitálních komunikačních kanálů a nástrojů jsou objasněny také koncepty řízení vztahů se zákazníky (CRM) a řízení zákaznické zkušenosti (CEM). Praktická část analyzuje komunikační kanály využívané finančním zprostředkovatelem Dominikem Gajdošem a rovněž příslušné ukazatele CRM a CEM pro měření vztahů a zkušeností se zákazníky. Závěrem je komunikační strategie systematicky zhodnocena pomocí SWOT a PESTLE analýzy. Získané poznatky tvoří základ pro konkrétní návrhy optimalizace s cílem zvýšit účinnost marketingové komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/58152
Datum: 2025-01-02
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav moderních jazyků a literatur
Studijní obor: Německý jazyk pro manažerskou praxi


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet