A Competitiveness Analysis of a Selected Company

DSpace Repository

Language: English čeština 

A Competitiveness Analysis of a Selected Company

Show simple item record

dc.contributor.advisor Papadaki, Šárka
dc.contributor.author Zámečníková, Erika
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:10:12Z
dc.date.available 2025-12-10T23:10:12Z
dc.date.issued 2025-01-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/58188
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu konkurenceschopnosti vybrané společnosti působící na trhu wellness služeb. Cílem práce je podrobně popsat a analyzovat současný stav konkurenčního postavení této společnosti. Teoretická část je zpracována na základě literatury ze sekundárních zdrojů z oblasti konkurenceschopnosti a strategických marketingových analýz. Závěr této části obsahuje formulovaná teoretická východiska relevantní pro následnou praktickou část. Praktická část je zaměřena na provedení analýzy současného stavu konkurenčního postavení vybrané společnosti na trhu wellness služeb. Výsledky této analýzy slouží jako základ pro formulaci doporučení, která mají za cíl zlepšit současnou konkurenceschopnost společnosti na daném trhu. Tyto doporučení by měla přispět k efektivnějšímu postavení společnosti a k jejímu úspěchu v konkurenčním prostředí.
dc.format 64
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject konkurence cs
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject konkurenční struktury cs
dc.subject konkurenční strategie cs
dc.subject marketingové prostředí cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject competition en
dc.subject competitiveness en
dc.subject competitive structures en
dc.subject competitive strategies en
dc.subject marketing environment en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title A Competitiveness Analysis of a Selected Company
dc.title.alternative A Competitiveness Analysis of a Selected Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2025-06-09
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis focuses on the competitive analysis of a selected company operating in the wellness services market. The aim of the thesis is to describe and analyse in detail the current competitive position of this company. The theoretical part is based on literature from secondary sources in the field of competitiveness and strategic marketing analysis. The conclusion of this part contains a formulated theoretical background relevant to the subsequent practical part. The practical part is focused on the analysis of the current competitive position of the selected company in the wellness services market. The results of this analysis serve as a basis for the formulation of recommendations aimed at improving the current competitive position of the company in the given market. These recommendations should contribute to a more effective position of the company and to its success in the competitive environment.
dc.description.department Ústav moderních jazyků a literatur
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-program English for Business Administration en
dc.identifier.stag 70815
dc.date.submitted 2025-04-28


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account