Projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané marketingové agentuře

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané marketingové agentuře

Show full item record

No preview available
Title: Projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané marketingové agentuře
Author: Aschenbrenner, Tomáš
Advisor: Bejtkovský, Jiří
Abstract: Cílem diplomové práce bylo vytvořit návrh projektu zaměřeného na zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané marketingové agentuře působící v oblasti zdravotnictví. Cílem teoretické části bylo zpracovat literární rešerši z oblasti marketingové komunikace a poté formulovat teoretická východiska pro zpracování praktické části práce. Praktická část měla za cíl analyzovat současný stav marketingové komunikace ve vybrané marketingové agentuře prostřednictvím vybraných situačních marketingových analýz. Na základě těchto výstupů byl vytvořen projekt obsahující šest akčních plánů zaměřených na zlepšení marketingové komunikace vybrané marketingové agentury. V závěru práce byl projekt také podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/58242
Date: 2025-02-10
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Marketing management


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account