Projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané marketingové agentuře

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané marketingové agentuře

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bejtkovský, Jiří
dc.contributor.author Aschenbrenner, Tomáš
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:10:14Z
dc.date.available 2025-12-10T23:10:14Z
dc.date.issued 2025-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/58242
dc.description.abstract Cílem diplomové práce bylo vytvořit návrh projektu zaměřeného na zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané marketingové agentuře působící v oblasti zdravotnictví. Cílem teoretické části bylo zpracovat literární rešerši z oblasti marketingové komunikace a poté formulovat teoretická východiska pro zpracování praktické části práce. Praktická část měla za cíl analyzovat současný stav marketingové komunikace ve vybrané marketingové agentuře prostřednictvím vybraných situačních marketingových analýz. Na základě těchto výstupů byl vytvořen projekt obsahující šest akčních plánů zaměřených na zlepšení marketingové komunikace vybrané marketingové agentury. V závěru práce byl projekt také podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
dc.format 156
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingová agentura cs
dc.subject benchmarking cs
dc.subject marketingová analýza cs
dc.subject digitální marketing cs
dc.subject offline propagace cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing agency en
dc.subject benchmarking en
dc.subject marketing analysis en
dc.subject digital marketing en
dc.subject offline promotion en
dc.title Projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané marketingové agentuře
dc.title.alternative Marketing Communication Improvement Project in a Selected Marketing Agency
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Chovancová, Miloslava
dc.date.accepted 2025-06-04
dc.description.abstract-translated The aim of the diploma thesis was to create a project proposal focused on improving the current state of marketing communication in a selected marketing agency operating in the healthcare sector. The objective of the theoretical part was to conduct a literature review in the field of marketing communication and then formulate the theoretical background for the practical part of the thesis. The practical part aimed to analyze the current state of marketing communication in the selected marketing agency through selected situational marketing analyses. Based on these outputs, a project was created containing six action plans focused on improving the marketing communication of the selected marketing agency. In the conclusion of the thesis, the project was also subjected to time, cost, and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Marketing management cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Management a marketing cs
dc.thesis.degree-program Management and Marketing en
dc.identifier.stag 70894
dc.date.submitted 2025-04-25


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account