Projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané marketingové agentuře
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané marketingové agentuře |
| Autor: |
Aschenbrenner, Tomáš
|
| Vedoucí: |
Bejtkovský, Jiří
|
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce bylo vytvořit návrh projektu zaměřeného na zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané marketingové agentuře působící v oblasti zdravotnictví. Cílem teoretické části bylo zpracovat literární rešerši z oblasti marketingové komunikace a poté formulovat teoretická východiska pro zpracování praktické části práce. Praktická část měla za cíl analyzovat současný stav marketingové komunikace ve vybrané marketingové agentuře prostřednictvím vybraných situačních marketingových analýz. Na základě těchto výstupů byl vytvořen projekt obsahující šest akčních plánů zaměřených na zlepšení marketingové komunikace vybrané marketingové agentury. V závěru práce byl projekt také podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/58242
|
|
Datum:
|
2025-02-10 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
|
Studijní obor:
|
Marketing management |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
|
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet