Projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané marketingové agentuře

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané marketingové agentuře

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané marketingové agentuře
Autor: Aschenbrenner, Tomáš
Vedoucí: Bejtkovský, Jiří
Abstrakt: Cílem diplomové práce bylo vytvořit návrh projektu zaměřeného na zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané marketingové agentuře působící v oblasti zdravotnictví. Cílem teoretické části bylo zpracovat literární rešerši z oblasti marketingové komunikace a poté formulovat teoretická východiska pro zpracování praktické části práce. Praktická část měla za cíl analyzovat současný stav marketingové komunikace ve vybrané marketingové agentuře prostřednictvím vybraných situačních marketingových analýz. Na základě těchto výstupů byl vytvořen projekt obsahující šest akčních plánů zaměřených na zlepšení marketingové komunikace vybrané marketingové agentury. V závěru práce byl projekt také podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/58242
Datum: 2025-02-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Marketing management


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet