Projekt marketingového mixu vybrané společnosti se zaměřením na marketingovou komunikaci

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingového mixu vybrané společnosti se zaměřením na marketingovou komunikaci

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingového mixu vybrané společnosti se zaměřením na marketingovou komunikaci
Author: Holubcová, Petra
Advisor: Barešová, Petra
Abstract: Tato diplomová práce se zaměřuje na marketingový mix služeb jedné ze zpřístupněných jeskyní v České republice. Teoretická část představuje nástroje marketingového mixu, marketingové komunikace a vybrané marketingové analýzy (PESTEL, SWOT, Benchmarking, BCG matice), které jsou následně využity v dalších částech práce. V analytické části jsou zpřístupněné jeskyně ČR rozřazeny podle BCG matice, přičemž další pozornost je věnována jeskyni s nejnižším tempem růstu a nejmenším tržním podílem. Zde je zhodnocen stávající marketingový mix a marketingová komunikace, analyzovány rozdíly oproti konkurenci, identifikovány silné a slabé stránky, příležitosti, hrozby a externí vlivy. Součástí je i dotazníkové šetření mezi návštěvníky zpřístupněných jeskyní ČR. Na základě těchto poznatků je navržen projekt marketingového mixu se zaměřením na marketingovou komunikaci pro jeskyni Výpustek, který je následně podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/58244
Date: 2025-02-10
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Marketing management


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account