| dc.contributor.advisor |
Barešová, Petra
|
|
| dc.contributor.author |
Holubcová, Petra
|
|
| dc.date.accessioned |
2025-12-10T23:10:14Z |
|
| dc.date.available |
2025-12-10T23:10:14Z |
|
| dc.date.issued |
2025-02-10 |
|
| dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
| dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/58244
|
|
| dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zaměřuje na marketingový mix služeb jedné ze zpřístupněných jeskyní v České republice. Teoretická část představuje nástroje marketingového mixu, marketingové komunikace a vybrané marketingové analýzy (PESTEL, SWOT, Benchmarking, BCG matice), které jsou následně využity v dalších částech práce. V analytické části jsou zpřístupněné jeskyně ČR rozřazeny podle BCG matice, přičemž další pozornost je věnována jeskyni s nejnižším tempem růstu a nejmenším tržním podílem. Zde je zhodnocen stávající marketingový mix a marketingová komunikace, analyzovány rozdíly oproti konkurenci, identifikovány silné a slabé stránky, příležitosti, hrozby a externí vlivy. Součástí je i dotazníkové šetření mezi návštěvníky zpřístupněných jeskyní ČR. Na základě těchto poznatků je navržen projekt marketingového mixu se zaměřením na marketingovou komunikaci pro jeskyni Výpustek, který je následně podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
|
| dc.format |
134 s., 50 s. |
|
| dc.language.iso |
cs |
|
| dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
| dc.rights |
Bez omezení |
|
| dc.subject |
marketing
|
cs |
| dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
| dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
| dc.subject |
zpřístupněné jeskyně
|
cs |
| dc.subject |
marketingová analýza
|
cs |
| dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
| dc.subject |
marketing
|
en |
| dc.subject |
marketing mix
|
en |
| dc.subject |
marketing communication
|
en |
| dc.subject |
show caves
|
en |
| dc.subject |
marketing analysis
|
en |
| dc.subject |
marketing research
|
en |
| dc.title |
Projekt marketingového mixu vybrané společnosti se zaměřením na marketingovou komunikaci |
|
| dc.title.alternative |
Marketing Mix Project of a Selected Company Focusing on Marketing Communication |
|
| dc.type |
diplomová práce |
cs |
| dc.contributor.referee |
Horáková, Monika |
|
| dc.date.accepted |
2025-06-03 |
|
| dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis examines the mix of marketing services used by one of the show caves in the Czech Republic. The theoretical section introduces the tools used in the marketing mix, marketing communication, and key marketing analysis tools (PESTEL, SWOT, Benchmarking, and the BCG Matrix), which are then applied in subsequent sections of the thesis. In the analytical part, Czech show caves are categorized using the BCG Matrix, with a particular focus on the cave exhibiting the lowest growth rate and market share. The current marketing mix and communication strategy of this cave are evaluated, with a comparison to its competitors. Strengths, weaknesses, opportunities, threats, and external influences are identified. Additionally, a questionnaire survey of visitors to Czech show caves is conducted. Based on the findings, a marketing mix proposal focused on marketing communication for the Výpustek Cave is developed and evaluated in terms of time, cost, and risk. |
|
| dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
| dc.thesis.degree-discipline |
Marketing management |
cs |
| dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Management |
en |
| dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
| dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
| dc.thesis.degree-program |
Management a marketing |
cs |
| dc.thesis.degree-program |
Management and Marketing |
en |
| dc.identifier.stag |
70896
|
|
| dc.date.submitted |
2025-04-25 |
|