Projekt marketingového mixu vybrané společnosti se zaměřením na marketingovou komunikaci

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingového mixu vybrané společnosti se zaměřením na marketingovou komunikaci

Show simple item record

dc.contributor.advisor Barešová, Petra
dc.contributor.author Holubcová, Petra
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:10:14Z
dc.date.available 2025-12-10T23:10:14Z
dc.date.issued 2025-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/58244
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zaměřuje na marketingový mix služeb jedné ze zpřístupněných jeskyní v České republice. Teoretická část představuje nástroje marketingového mixu, marketingové komunikace a vybrané marketingové analýzy (PESTEL, SWOT, Benchmarking, BCG matice), které jsou následně využity v dalších částech práce. V analytické části jsou zpřístupněné jeskyně ČR rozřazeny podle BCG matice, přičemž další pozornost je věnována jeskyni s nejnižším tempem růstu a nejmenším tržním podílem. Zde je zhodnocen stávající marketingový mix a marketingová komunikace, analyzovány rozdíly oproti konkurenci, identifikovány silné a slabé stránky, příležitosti, hrozby a externí vlivy. Součástí je i dotazníkové šetření mezi návštěvníky zpřístupněných jeskyní ČR. Na základě těchto poznatků je navržen projekt marketingového mixu se zaměřením na marketingovou komunikaci pro jeskyni Výpustek, který je následně podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
dc.format 134 s., 50 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject zpřístupněné jeskyně cs
dc.subject marketingová analýza cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing mix en
dc.subject marketing communication en
dc.subject show caves en
dc.subject marketing analysis en
dc.subject marketing research en
dc.title Projekt marketingového mixu vybrané společnosti se zaměřením na marketingovou komunikaci
dc.title.alternative Marketing Mix Project of a Selected Company Focusing on Marketing Communication
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Horáková, Monika
dc.date.accepted 2025-06-03
dc.description.abstract-translated This diploma thesis examines the mix of marketing services used by one of the show caves in the Czech Republic. The theoretical section introduces the tools used in the marketing mix, marketing communication, and key marketing analysis tools (PESTEL, SWOT, Benchmarking, and the BCG Matrix), which are then applied in subsequent sections of the thesis. In the analytical part, Czech show caves are categorized using the BCG Matrix, with a particular focus on the cave exhibiting the lowest growth rate and market share. The current marketing mix and communication strategy of this cave are evaluated, with a comparison to its competitors. Strengths, weaknesses, opportunities, threats, and external influences are identified. Additionally, a questionnaire survey of visitors to Czech show caves is conducted. Based on the findings, a marketing mix proposal focused on marketing communication for the Výpustek Cave is developed and evaluated in terms of time, cost, and risk.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Marketing management cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Management a marketing cs
dc.thesis.degree-program Management and Marketing en
dc.identifier.stag 70896
dc.date.submitted 2025-04-25


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account