Projekt marketingového mixu vybrané společnosti se zaměřením na marketingovou komunikaci
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Projekt marketingového mixu vybrané společnosti se zaměřením na marketingovou komunikaci |
| Autor: |
Holubcová, Petra
|
| Vedoucí: |
Barešová, Petra
|
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zaměřuje na marketingový mix služeb jedné ze zpřístupněných jeskyní v České republice. Teoretická část představuje nástroje marketingového mixu, marketingové komunikace a vybrané marketingové analýzy (PESTEL, SWOT, Benchmarking, BCG matice), které jsou následně využity v dalších částech práce. V analytické části jsou zpřístupněné jeskyně ČR rozřazeny podle BCG matice, přičemž další pozornost je věnována jeskyni s nejnižším tempem růstu a nejmenším tržním podílem. Zde je zhodnocen stávající marketingový mix a marketingová komunikace, analyzovány rozdíly oproti konkurenci, identifikovány silné a slabé stránky, příležitosti, hrozby a externí vlivy. Součástí je i dotazníkové šetření mezi návštěvníky zpřístupněných jeskyní ČR. Na základě těchto poznatků je navržen projekt marketingového mixu se zaměřením na marketingovou komunikaci pro jeskyni Výpustek, který je následně podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/58244
|
|
Datum:
|
2025-02-10 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
|
Studijní obor:
|
Marketing management |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
|
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet