An Analysis of Social Media Marketing of Selected Companies

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

An Analysis of Social Media Marketing of Selected Companies

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: An Analysis of Social Media Marketing of Selected Companies
Autor: Bula, Ondřej
Vedoucí: Dujka, Petr
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá analýzou příspěvků na sociálních sítích společností Estée Lauder, Lounge Underwear, Every Man Jack a Politix během tématických měsíců, konkrétně Movemberu a měsíce boje proti rakovině prsu. Práce porovnává propagační aktivity jednotlivých společností, při zmíněných měsících a sleduje, jak tyto společnosti používají zmíněné měsíce pro propagaci svých produktů, zvýšení povědomí o těchto měsících a získávání financí na dobrou věc, a jaké typy příspěvků v jakém množství publikují. Výsledky zdůrazňují rozmanitost přístupů značek k tematickým kampaním na sociálních sítích a různé způsoby, jakými společnosti integrují komerční cíle s poselstvím zaměřeným na dobročinné účely.
URI: http://hdl.handle.net/10563/58650
Datum: 2025-01-02
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav moderních jazyků a literatur
Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet