Marketingový plán hudebního festivalu
Show full item record
No preview available
|
Title:
|
Marketingový plán hudebního festivalu |
| Author: |
Benáček, Marek
|
| Advisor: |
Bačuvčík, Radim
|
|
Abstract:
|
Tato diplomová práce se zaměřuje na tvorbu marketingového plánu pro hudební festival DRAMEC, zaměřený na žánr Drum & Bass. Cílem je nabídnout alternativu k tradičním klubovým akcím a podpořit českou a slovenskou scénu. Práce zahrnuje rešerši teoretických přístupů z oblasti eventů, hudebních festivalů, marketingu, a to i v kontextu služeb a kultury. Součástí práce je kvantitativní výzkum formou dotazníkového šetření, který zkoumá preference návštěvníků a faktory ovlivňující jejich rozhodování o účasti na festivalu, best practices analýza a PESTEL analýza. Projektová část přináší konkrétní návrh marketingového plánu pro festival DRAMEC, který zahrnuje definování mise, vize a cílů, podrobný marketingový mix, odhad rozpočtu a metodiku kontroly. Tento plán má zajistit úspěšné uvedení festivalu na trh a vytvoření silné pozice na trhu pro jeho dlouhodobý rozvoj. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/58796
|
|
Date:
|
2025-01-31 |
|
Availability:
|
Bez omezení |
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Discipline:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account