Marketingový plán hudebního festivalu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový plán hudebního festivalu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Benáček, Marek
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:10:40Z
dc.date.available 2025-12-10T23:10:40Z
dc.date.issued 2025-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/58796
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zaměřuje na tvorbu marketingového plánu pro hudební festival DRAMEC, zaměřený na žánr Drum & Bass. Cílem je nabídnout alternativu k tradičním klubovým akcím a podpořit českou a slovenskou scénu. Práce zahrnuje rešerši teoretických přístupů z oblasti eventů, hudebních festivalů, marketingu, a to i v kontextu služeb a kultury. Součástí práce je kvantitativní výzkum formou dotazníkového šetření, který zkoumá preference návštěvníků a faktory ovlivňující jejich rozhodování o účasti na festivalu, best practices analýza a PESTEL analýza. Projektová část přináší konkrétní návrh marketingového plánu pro festival DRAMEC, který zahrnuje definování mise, vize a cílů, podrobný marketingový mix, odhad rozpočtu a metodiku kontroly. Tento plán má zajistit úspěšné uvedení festivalu na trh a vytvoření silné pozice na trhu pro jeho dlouhodobý rozvoj.
dc.format 103 s. (143 384 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject event cs
dc.subject hudební festival cs
dc.subject marketing cs
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject marketing kultury cs
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject best practices analýza cs
dc.subject event en
dc.subject music festival en
dc.subject marketing en
dc.subject service marketing en
dc.subject cultural marketing en
dc.subject marketing plan en
dc.subject best practices analysis en
dc.title Marketingový plán hudebního festivalu
dc.title.alternative Marketing Plan for a Music Festival
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vázalová Gartnerová, Eva
dc.date.accepted 2025-05-19
dc.description.abstract-translated This thesis focuses on developing a marketing plan for the newly established DRAMEC music festival, specializing in the Drum & Bass genre. The goal is to offer an alternative to traditional club events and support the Czech and Slovak scenes. The work includes a review of theoretical approaches in the fields of events, music festivals, and marketing, as well as services and culture. The research includes a quantitative survey examining attendee preferences and factors influencing their decision to attend the festival, a best practices analysis, and a PESTEL analysis. The project section provides a specific marketing plan for the DRAMEC festival, which includes defining the mission, vision, and goals, a detailed marketing mix, budget estimation, and control methodology. This plan aims to ensure the successful market introduction of the festival and establish a strong position for its long-term development.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 71675
dc.date.submitted 2025-04-11


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account