| dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
| dc.contributor.author |
Benáček, Marek
|
|
| dc.date.accessioned |
2025-12-10T23:10:40Z |
|
| dc.date.available |
2025-12-10T23:10:40Z |
|
| dc.date.issued |
2025-01-31 |
|
| dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
| dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/58796
|
|
| dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zaměřuje na tvorbu marketingového plánu pro hudební festival DRAMEC, zaměřený na žánr Drum & Bass. Cílem je nabídnout alternativu k tradičním klubovým akcím a podpořit českou a slovenskou scénu. Práce zahrnuje rešerši teoretických přístupů z oblasti eventů, hudebních festivalů, marketingu, a to i v kontextu služeb a kultury. Součástí práce je kvantitativní výzkum formou dotazníkového šetření, který zkoumá preference návštěvníků a faktory ovlivňující jejich rozhodování o účasti na festivalu, best practices analýza a PESTEL analýza. Projektová část přináší konkrétní návrh marketingového plánu pro festival DRAMEC, který zahrnuje definování mise, vize a cílů, podrobný marketingový mix, odhad rozpočtu a metodiku kontroly. Tento plán má zajistit úspěšné uvedení festivalu na trh a vytvoření silné pozice na trhu pro jeho dlouhodobý rozvoj. |
|
| dc.format |
103 s. (143 384 znaků) |
|
| dc.language.iso |
cs |
|
| dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
| dc.rights |
Bez omezení |
|
| dc.subject |
event
|
cs |
| dc.subject |
hudební festival
|
cs |
| dc.subject |
marketing
|
cs |
| dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
| dc.subject |
marketing kultury
|
cs |
| dc.subject |
marketingový plán
|
cs |
| dc.subject |
best practices analýza
|
cs |
| dc.subject |
event
|
en |
| dc.subject |
music festival
|
en |
| dc.subject |
marketing
|
en |
| dc.subject |
service marketing
|
en |
| dc.subject |
cultural marketing
|
en |
| dc.subject |
marketing plan
|
en |
| dc.subject |
best practices analysis
|
en |
| dc.title |
Marketingový plán hudebního festivalu |
|
| dc.title.alternative |
Marketing Plan for a Music Festival |
|
| dc.type |
diplomová práce |
cs |
| dc.contributor.referee |
Vázalová Gartnerová, Eva |
|
| dc.date.accepted |
2025-05-19 |
|
| dc.description.abstract-translated |
This thesis focuses on developing a marketing plan for the newly established DRAMEC music festival, specializing in the Drum & Bass genre. The goal is to offer an alternative to traditional club events and support the Czech and Slovak scenes. The work includes a review of theoretical approaches in the fields of events, music festivals, and marketing, as well as services and culture. The research includes a quantitative survey examining attendee preferences and factors influencing their decision to attend the festival, a best practices analysis, and a PESTEL analysis. The project section provides a specific marketing plan for the DRAMEC festival, which includes defining the mission, vision, and goals, a detailed marketing mix, budget estimation, and control methodology. This plan aims to ensure the successful market introduction of the festival and establish a strong position for its long-term development. |
|
| dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
| dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
| dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
| dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
| dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
| dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
| dc.identifier.stag |
71675
|
|
| dc.date.submitted |
2025-04-11 |
|