Marketingový plán hudebního festivalu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový plán hudebního festivalu

Show full item record

No preview available
Title: Marketingový plán hudebního festivalu
Author: Benáček, Marek
Advisor: Bačuvčík, Radim
Abstract: Tato diplomová práce se zaměřuje na tvorbu marketingového plánu pro hudební festival DRAMEC, zaměřený na žánr Drum & Bass. Cílem je nabídnout alternativu k tradičním klubovým akcím a podpořit českou a slovenskou scénu. Práce zahrnuje rešerši teoretických přístupů z oblasti eventů, hudebních festivalů, marketingu, a to i v kontextu služeb a kultury. Součástí práce je kvantitativní výzkum formou dotazníkového šetření, který zkoumá preference návštěvníků a faktory ovlivňující jejich rozhodování o účasti na festivalu, best practices analýza a PESTEL analýza. Projektová část přináší konkrétní návrh marketingového plánu pro festival DRAMEC, který zahrnuje definování mise, vize a cílů, podrobný marketingový mix, odhad rozpočtu a metodiku kontroly. Tento plán má zajistit úspěšné uvedení festivalu na trh a vytvoření silné pozice na trhu pro jeho dlouhodobý rozvoj.
URI: http://hdl.handle.net/10563/58796
Date: 2025-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account