Marketingové komunikace značky Adolphinata
Show full item record
No preview available
|
Title:
|
Marketingové komunikace značky Adolphinata |
| Author: |
Herynková, Marie
|
| Advisor: |
Harantová, Lenka
|
|
Abstract:
|
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací módní značky Adolphinata. Cílem práce je analyzovat komunikační nástroje značky, zjistit, jak je značka vnímaná její cílovou skupinou, a na základě zjištěných poznatků navrhnout projekt ke zlepšení marketingové komunikace. Teoretická část práce se zaměřuje na fashion marketing, marketingovou komunikaci a využití komunikačního mixu v módním odvětví. Přestavena jsou i témata influencer marketing a online marketing. V praktické části práce je představena značka Adolphinata a její dosavadní využití komunikačního mixu. Dále je v praktické části realizován kvantitativní a kvalitativní výzkum. Na základě zjištění z provedených výzkumů je v projektové části navrhnuta komunikační kampaň pro značku Adolphinata. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/58807
|
|
Date:
|
2025-01-31 |
|
Availability:
|
Bez omezení |
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Discipline:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account