Marketingové komunikace značky Adolphinata

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace značky Adolphinata

Show simple item record

dc.contributor.advisor Harantová, Lenka
dc.contributor.author Herynková, Marie
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:10:40Z
dc.date.available 2025-12-10T23:10:40Z
dc.date.issued 2025-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/58807
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací módní značky Adolphinata. Cílem práce je analyzovat komunikační nástroje značky, zjistit, jak je značka vnímaná její cílovou skupinou, a na základě zjištěných poznatků navrhnout projekt ke zlepšení marketingové komunikace. Teoretická část práce se zaměřuje na fashion marketing, marketingovou komunikaci a využití komunikačního mixu v módním odvětví. Přestavena jsou i témata influencer marketing a online marketing. V praktické části práce je představena značka Adolphinata a její dosavadní využití komunikačního mixu. Dále je v praktické části realizován kvantitativní a kvalitativní výzkum. Na základě zjištění z provedených výzkumů je v projektové části navrhnuta komunikační kampaň pro značku Adolphinata.
dc.format 94 s. (136 939 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject fashion marketing cs
dc.subject influencer marketing cs
dc.subject online marketing cs
dc.subject značka cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject communication mix en
dc.subject fashion marketing en
dc.subject influencer marketing en
dc.subject online marketing en
dc.subject brand en
dc.title Marketingové komunikace značky Adolphinata
dc.title.alternative Marketing Communications of the Adolphinata Brand
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2025-05-19
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with the marketing communication of the fashion brand Adolphinata. The aim of the thesis is to analyze the brand's communication tools, identify how the brand is perceived by its target audience, and, based on the findings, propose a project to improve its marketing communication. The theoretical part of the thesis focuses on fashion marketing, marketing communication, and the use of the communication mix in the fashion industry. The topics of influencer marketing and online marketing are also presented. The practical part introduces the Adolphinata brand and its current use of the communication mix. Furthermore, both quantitative and qualitative research are conducted in this section. Based on the findings, the project part of the thesis proposes a communication campaign for the Adolphinata brand.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 71688
dc.date.submitted 2025-04-11


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account