Marketingové komunikace značky Adolphinata

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingové komunikace značky Adolphinata

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingové komunikace značky Adolphinata
Autor: Herynková, Marie
Vedoucí: Harantová, Lenka
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací módní značky Adolphinata. Cílem práce je analyzovat komunikační nástroje značky, zjistit, jak je značka vnímaná její cílovou skupinou, a na základě zjištěných poznatků navrhnout projekt ke zlepšení marketingové komunikace. Teoretická část práce se zaměřuje na fashion marketing, marketingovou komunikaci a využití komunikačního mixu v módním odvětví. Přestavena jsou i témata influencer marketing a online marketing. V praktické části práce je představena značka Adolphinata a její dosavadní využití komunikačního mixu. Dále je v praktické části realizován kvantitativní a kvalitativní výzkum. Na základě zjištění z provedených výzkumů je v projektové části navrhnuta komunikační kampaň pro značku Adolphinata.
URI: http://hdl.handle.net/10563/58807
Datum: 2025-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet