Marketingové komunikace značky Adolphinata
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Marketingové komunikace značky Adolphinata |
| Autor: |
Herynková, Marie
|
| Vedoucí: |
Harantová, Lenka
|
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací módní značky Adolphinata. Cílem práce je analyzovat komunikační nástroje značky, zjistit, jak je značka vnímaná její cílovou skupinou, a na základě zjištěných poznatků navrhnout projekt ke zlepšení marketingové komunikace. Teoretická část práce se zaměřuje na fashion marketing, marketingovou komunikaci a využití komunikačního mixu v módním odvětví. Přestavena jsou i témata influencer marketing a online marketing. V praktické části práce je představena značka Adolphinata a její dosavadní využití komunikačního mixu. Dále je v praktické části realizován kvantitativní a kvalitativní výzkum. Na základě zjištění z provedených výzkumů je v projektové části navrhnuta komunikační kampaň pro značku Adolphinata. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/58807
|
|
Datum:
|
2025-01-31 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
|
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet