Postoje generace Z ke greenwashingu v módním průmyslu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Postoje generace Z ke greenwashingu v módním průmyslu |
| Autor: |
Kowalczyková, Wiktoria
|
| Vedoucí: |
Dolínková, Olga
|
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zaměřuje na greenwashing v módním průmyslu a jeho vnímání generací Z, s důrazem na spotřebitelské chování a postoje k udržitelné módě. Teoretická část rozšiřuje předchozí výzkum a zahrnuje aktuální informace o módním průmyslu, udržitelnosti, fast fa-shion a second hand trhu. Výzkumná část kombinuje dotazník a rozhovory s deseti zástupci generace Z, což poskytuje jak kvantitativní, tak kvalitativní pohled na jejich nákupní zvyklos-ti. V projektové části byla vybrána česká udržitelná módní značka, pro kterou byl navržen marketingový plán reflektující zjištění z výzkumu. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/58809
|
|
Datum:
|
2025-01-31 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
|
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet