Postoje generace Z ke greenwashingu v módním průmyslu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Postoje generace Z ke greenwashingu v módním průmyslu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Postoje generace Z ke greenwashingu v módním průmyslu
Autor: Kowalczyková, Wiktoria
Vedoucí: Dolínková, Olga
Abstrakt: Diplomová práce se zaměřuje na greenwashing v módním průmyslu a jeho vnímání generací Z, s důrazem na spotřebitelské chování a postoje k udržitelné módě. Teoretická část rozšiřuje předchozí výzkum a zahrnuje aktuální informace o módním průmyslu, udržitelnosti, fast fa-shion a second hand trhu. Výzkumná část kombinuje dotazník a rozhovory s deseti zástupci generace Z, což poskytuje jak kvantitativní, tak kvalitativní pohled na jejich nákupní zvyklos-ti. V projektové části byla vybrána česká udržitelná módní značka, pro kterou byl navržen marketingový plán reflektující zjištění z výzkumu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/58809
Datum: 2025-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet