Nástroje a trendy využívané v personálním marketingu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Nástroje a trendy využívané v personálním marketingu

Show full item record

No preview available
Title: Nástroje a trendy využívané v personálním marketingu
Author: Mašláňová, Vendula
Advisor: Káčerková, Eliška
Abstract: Tato práce se zabývá nástroji personálního marketingu a jeho současnými trendy. V teoretické části vymezuje význam personálního marketingu a jeho vztah se souvisejícími disciplínami, představuje faktory, které ovlivňují současný management lidských zdrojů a předkládá jednotlivé nástroje a trendy personálního marketingu. Praktická část vychází z realizovaného výzkumu a interpretuje získaná data ze tří výzkumných metod. Výzkum vychází z polostrukturovaných rozhovorů, expertních rozhovorů a analýzy současné situace nabízených kurzů. Projektová část prezentuje plán realizace vzdělávacího kurzu, jeho technické zabezpečení, možný harmonogram a návrh marketingové komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/58815
Date: 2025-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account