Nástroje a trendy využívané v personálním marketingu
Show full item record
No preview available
|
Title:
|
Nástroje a trendy využívané v personálním marketingu |
| Author: |
Mašláňová, Vendula
|
| Advisor: |
Káčerková, Eliška
|
|
Abstract:
|
Tato práce se zabývá nástroji personálního marketingu a jeho současnými trendy. V teoretické části vymezuje význam personálního marketingu a jeho vztah se souvisejícími disciplínami, představuje faktory, které ovlivňují současný management lidských zdrojů a předkládá jednotlivé nástroje a trendy personálního marketingu. Praktická část vychází z realizovaného výzkumu a interpretuje získaná data ze tří výzkumných metod. Výzkum vychází z polostrukturovaných rozhovorů, expertních rozhovorů a analýzy současné situace nabízených kurzů. Projektová část prezentuje plán realizace vzdělávacího kurzu, jeho technické zabezpečení, možný harmonogram a návrh marketingové komunikace. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/58815
|
|
Date:
|
2025-01-31 |
|
Availability:
|
Bez omezení |
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Discipline:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account