Nástroje a trendy využívané v personálním marketingu
Show simple item record
| dc.contributor.advisor |
Káčerková, Eliška
|
|
| dc.contributor.author |
Mašláňová, Vendula
|
|
| dc.date.accessioned |
2025-12-10T23:10:41Z |
|
| dc.date.available |
2025-12-10T23:10:41Z |
|
| dc.date.issued |
2025-01-31 |
|
| dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
| dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/58815
|
|
| dc.description.abstract |
Tato práce se zabývá nástroji personálního marketingu a jeho současnými trendy. V teoretické části vymezuje význam personálního marketingu a jeho vztah se souvisejícími disciplínami, představuje faktory, které ovlivňují současný management lidských zdrojů a předkládá jednotlivé nástroje a trendy personálního marketingu. Praktická část vychází z realizovaného výzkumu a interpretuje získaná data ze tří výzkumných metod. Výzkum vychází z polostrukturovaných rozhovorů, expertních rozhovorů a analýzy současné situace nabízených kurzů. Projektová část prezentuje plán realizace vzdělávacího kurzu, jeho technické zabezpečení, možný harmonogram a návrh marketingové komunikace. |
|
| dc.format |
99 s. |
|
| dc.language.iso |
cs |
|
| dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
| dc.rights |
Bez omezení |
|
| dc.subject |
personální marketing
|
cs |
| dc.subject |
HR marketing
|
cs |
| dc.subject |
nástroje personálního marketingu
|
cs |
| dc.subject |
trendy personálního marketingu
|
cs |
| dc.subject |
kurz
|
cs |
| dc.subject |
Personnel marketing
|
en |
| dc.subject |
HR marketing
|
en |
| dc.subject |
HR marketing tools
|
en |
| dc.subject |
HR marketing trends
|
en |
| dc.subject |
training course
|
en |
| dc.title |
Nástroje a trendy využívané v personálním marketingu |
|
| dc.title.alternative |
Tools and Trends Used in Personnel Marketing |
|
| dc.type |
diplomová práce |
cs |
| dc.contributor.referee |
Dolínková, Olga |
|
| dc.date.accepted |
2025-05-19 |
|
| dc.description.abstract-translated |
This thesis focuses on the tools of HR marketing and its current trends. In the theoretical part, it defines the meaning of HR marketing and its relationship with related disciplines, presents the factors that influence current human resource management and presents individual tools and trends of HR marketing. The practical part is based on the conducted research and interprets the data obtained from three research methods. The research is based on semi-structured interviews, expert interviews and an analysis of the current situation of the offered courses. The project part presents a plan for the realization of the training course, its technical support, a possible timetable and a marketing communication concept. |
|
| dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
| dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
| dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
| dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
| dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
| dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
| dc.identifier.stag |
71698
|
|
| dc.date.submitted |
2025-04-10 |
|
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account