Nástroje a trendy využívané v personálním marketingu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Nástroje a trendy využívané v personálním marketingu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Káčerková, Eliška
dc.contributor.author Mašláňová, Vendula
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:10:41Z
dc.date.available 2025-12-10T23:10:41Z
dc.date.issued 2025-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/58815
dc.description.abstract Tato práce se zabývá nástroji personálního marketingu a jeho současnými trendy. V teoretické části vymezuje význam personálního marketingu a jeho vztah se souvisejícími disciplínami, představuje faktory, které ovlivňují současný management lidských zdrojů a předkládá jednotlivé nástroje a trendy personálního marketingu. Praktická část vychází z realizovaného výzkumu a interpretuje získaná data ze tří výzkumných metod. Výzkum vychází z polostrukturovaných rozhovorů, expertních rozhovorů a analýzy současné situace nabízených kurzů. Projektová část prezentuje plán realizace vzdělávacího kurzu, jeho technické zabezpečení, možný harmonogram a návrh marketingové komunikace.
dc.format 99 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject personální marketing cs
dc.subject HR marketing cs
dc.subject nástroje personálního marketingu cs
dc.subject trendy personálního marketingu cs
dc.subject kurz cs
dc.subject Personnel marketing en
dc.subject HR marketing en
dc.subject HR marketing tools en
dc.subject HR marketing trends en
dc.subject training course en
dc.title Nástroje a trendy využívané v personálním marketingu
dc.title.alternative Tools and Trends Used in Personnel Marketing
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Dolínková, Olga
dc.date.accepted 2025-05-19
dc.description.abstract-translated This thesis focuses on the tools of HR marketing and its current trends. In the theoretical part, it defines the meaning of HR marketing and its relationship with related disciplines, presents the factors that influence current human resource management and presents individual tools and trends of HR marketing. The practical part is based on the conducted research and interprets the data obtained from three research methods. The research is based on semi-structured interviews, expert interviews and an analysis of the current situation of the offered courses. The project part presents a plan for the realization of the training course, its technical support, a possible timetable and a marketing communication concept.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 71698
dc.date.submitted 2025-04-10


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account