Nástroje a trendy využívané v personálním marketingu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Nástroje a trendy využívané v personálním marketingu |
| Autor: |
Mašláňová, Vendula
|
| Vedoucí: |
Káčerková, Eliška
|
|
Abstrakt:
|
Tato práce se zabývá nástroji personálního marketingu a jeho současnými trendy. V teoretické části vymezuje význam personálního marketingu a jeho vztah se souvisejícími disciplínami, představuje faktory, které ovlivňují současný management lidských zdrojů a předkládá jednotlivé nástroje a trendy personálního marketingu. Praktická část vychází z realizovaného výzkumu a interpretuje získaná data ze tří výzkumných metod. Výzkum vychází z polostrukturovaných rozhovorů, expertních rozhovorů a analýzy současné situace nabízených kurzů. Projektová část prezentuje plán realizace vzdělávacího kurzu, jeho technické zabezpečení, možný harmonogram a návrh marketingové komunikace. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/58815
|
|
Datum:
|
2025-01-31 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
|
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet