Budování love brandu na oděvním trhu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Budování love brandu na oděvním trhu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Budování love brandu na oděvním trhu
Autor: Marek, Tomáš
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Práce se zabývá budováním love brandu na oděvním trhu. V teoretické části jsou definovány základní pojmy týkající se brandu, brandingu, emočního brandingu, love brandu a marketingové komunikace udržitelných značek. Zároveň je v teoretické části práce předložena metodika prováděných výzkumů, výzkumné otázky a cíl práce. Praktická část je tvořena představením projektu Humanoddity, vyhodnocením kvantitativního a kvalitativního výzkumu, zodpovězením výzkumných otázek a formulací doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/58923
Datum: 2025-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet