Návrh eventu pro cílovou skupinu vybrané značky

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Návrh eventu pro cílovou skupinu vybrané značky

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh eventu pro cílovou skupinu vybrané značky
Autor: Poláková, Veronika
Vedoucí: Kocourek, Josef
Abstrakt: Tato bakalářská práce analyzuje zájem cílové skupiny o event vybrané společnosti. Teoretická část definuje event a experiential marketing, zdůrazňuje rozdíly a vymezuje význam event marketingu v marketingové komunikaci. Popisuje také proces tvorby event marketingové strategie. Praktická část se věnuje marketingovým aktivitám vybrané značky a její pozici v event marketingu. Interpretuje výsledky dotazníkového šetření, zkoumajícího zájem cílové skupiny o konkrétní event. Na základě analýzy dat jsou zodpovězeny výzkumné otázky a vyvození doporučení pro společnost.
URI: http://hdl.handle.net/10563/58929
Datum: 2025-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet