Analýza odběratelů daného segmentu ve vybraném regionu a marketingová komunikace s nimi

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza odběratelů daného segmentu ve vybraném regionu a marketingová komunikace s nimi

Show full item record

No preview available
Title: Analýza odběratelů daného segmentu ve vybraném regionu a marketingová komunikace s nimi
Author: Zaoralová, Hana
Advisor: Vorlová, Růžena
Abstract: Cílem této bakalářské práce je analyzovat současný zvolený způsob komunikace s potencionálními zákazníky mediální agentury MAFRA a.s., s pobočkou ve Zlíně, realizovat novou navrhnutou strategií a vyhodnotit její efektivitu. Práce je rozčleněna na část teoretickou a praktickou. V teoretické části práce se seznámíme s obecnými poznatky procesu komunikace, komunikačního mixu a podpory prodeje. Praktická část nás seznámí s analýzou deníků Mladá fronta Dnes a Lidové noviny, propagační strategií a realizací nově navrhnuté strategie komunikace se zákazníkem.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6297
Date: 2007-12-07
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 07.12.2009
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: A 7419


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
zaoralová_2008_bp.pdfBlocked 2.294Mb PDF
zaoralová_2008_vp.doc 41.5Kb Microsoft Word View/Open
zaoralová_2008_op.doc 41.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account