Informační a komunikační technologie ve výuce

DSpace Repository

Language: English čeština 

Informační a komunikační technologie ve výuce

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrbáčková, Karla
dc.contributor.author Svoboda, Ivan
dc.date.accessioned 2010-07-16T18:54:15Z
dc.date.available 2010-07-16T18:54:15Z
dc.date.issued 2008-05-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/6308
dc.description.abstract Cílem této práce je poskytnout ucelený vhled do problematiky výuky všeobecně vzděláva-cích předmětů na základní škole s využitím prostředků ICT. Teoretická část práce vysvětlu-je základní pojmy z oblasti informačních a komunikačních technologií se zaměřením na výuku. Dále se zabývá teorií akčního výzkumu učitele, jako východiska praktické části. Praktická část této práce přináší analýzu stavu použití prostředků ICT na Základní škole ve Vsetíně. Výzkum je zaměřen na přístup učitelů k moderním vyučovacím metodám a postoj žáků k prostředkům ICT ve výuce. Nabízí východiska, jak vytvořit vhodné prostředí pro využití moderních technických prostředků ve výuce. cs
dc.format 85 s. cs
dc.format.extent 7718298 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Informační a komunikační technologie cs
dc.subject ICT cs
dc.subject hardware cs
dc.subject software cs
dc.subject akční výzkum cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject základní škola cs
dc.subject internet cs
dc.subject Information and communication technologies en
dc.subject ICT en
dc.subject hardware en
dc.subject software en
dc.subject action research en
dc.subject questionnaire en
dc.subject primary school en
dc.subject internet en
dc.title Informační a komunikační technologie ve výuce cs
dc.title.alternative ICT in education. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Opatrný, Pavel
dc.date.accepted 2008-06-25
dc.description.abstract-translated The purpose of this paper is to show how to teach general educational subjects at primary school level, using ICT tools. The theoretical section of the paper explains the basic con-cepts of information and communication technologies with particular reference to teaching. Further to this, the theory that the active role of the teacher researching the technologies itself creates the solution to the practical issues. The practical part of the paper presents an analysis of the current state of the utilisation of ICT tools at primary schools in Vsetin. Re-search is focused on the attitudes of teachers to modern teaching methods, and the disposi-tion of students towards ICT in education. Solutions are proposed to create a teaching envi-ronment where the optimum benefits of modern technical tools can be realised. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Učitelství odborných předmětů pro SŠ cs
dc.thesis.degree-discipline Secondary School Teachers' Training in Specialized Subjects en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 7815
dc.date.assigned 2008-01-03
utb.result.grade A
local.subject informační a komunikační technologie ve vzdělávání cs
local.subject information and communication technologies in education en


Files in this item

Files Size Format View
svoboda_2008_bp.pdf 7.360Mb PDF View/Open
svoboda_2008_vp.doc 38.5Kb Microsoft Word View/Open
svoboda_2008_op.doc 53Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account