Současná úroveň čtenářské gramotnosti u žáků 7. a 8. ročníku ZŠ a její vliv na rozvoj gramotnosti funkční.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Současná úroveň čtenářské gramotnosti u žáků 7. a 8. ročníku ZŠ a její vliv na rozvoj gramotnosti funkční.

Show full item record

No preview available
Title: Současná úroveň čtenářské gramotnosti u žáků 7. a 8. ročníku ZŠ a její vliv na rozvoj gramotnosti funkční.
Author: Leinert, Jan
Advisor: Kašpárková, Svatava
Abstract: Čtenářská gramotnost je jednou ze základních složek gramotnosti funkční, která je základ-ním předpokladem každého jedince pro přežití v dnešním světě. Tato bakalářská práce se zabývá čtenářskou gramotností a možnostmi jejího rozvíjení u dospívajících dětí. Objasňuje základní pojmy, které se čtenářstvím souvisejí. Praktická část zkoumá vlivy ovlivňující současnou úroveň čtenářské gramotnosti u těchto dětí, například vlivy čtenářství v rodině nebo vlivy informačních technologií.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6609
Date: 2008-05-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav pedagogických věd
Discipline: Sociální pedagogika
Grade for thesis and defense: A 7868


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
leinert_2008_bp.pdf 3.470Mb PDF View/Open
leinert_2008_vp.doc 53Kb Microsoft Word View/Open
leinert_2008_op.doc 37.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account