Současná úroveň čtenářské gramotnosti u žáků 7. a 8. ročníku ZŠ a její vliv na rozvoj gramotnosti funkční.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Současná úroveň čtenářské gramotnosti u žáků 7. a 8. ročníku ZŠ a její vliv na rozvoj gramotnosti funkční.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kašpárková, Svatava
dc.contributor.author Leinert, Jan
dc.date.accessioned 2010-07-16T20:59:55Z
dc.date.available 2010-07-16T20:59:55Z
dc.date.issued 2008-05-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/6609
dc.description.abstract Čtenářská gramotnost je jednou ze základních složek gramotnosti funkční, která je základ-ním předpokladem každého jedince pro přežití v dnešním světě. Tato bakalářská práce se zabývá čtenářskou gramotností a možnostmi jejího rozvíjení u dospívajících dětí. Objasňuje základní pojmy, které se čtenářstvím souvisejí. Praktická část zkoumá vlivy ovlivňující současnou úroveň čtenářské gramotnosti u těchto dětí, například vlivy čtenářství v rodině nebo vlivy informačních technologií. cs
dc.format 75 s., 2 s. příloh cs
dc.format.extent 3638793 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Čtenář cs
dc.subject čtenářství cs
dc.subject fantazie cs
dc.subject gramotnost cs
dc.subject informace cs
dc.subject vyhledávání informací cs
dc.subject informatika cs
dc.subject klíčové kompetence cs
dc.subject kniha cs
dc.subject literatura cs
dc.subject obsah cs
dc.subject porozumění cs
dc.subject psaný text cs
dc.subject reprodukce cs
dc.subject tvoři-vost cs
dc.subject vůle cs
dc.subject výchova cs
dc.subject vzdělání cs
dc.subject vzdělávání cs
dc.subject Reader en
dc.subject imagination en
dc.subject literacy en
dc.subject information en
dc.subject information retrieval en
dc.subject informatics en
dc.subject key compe-tencies en
dc.subject book en
dc.subject literature en
dc.subject content en
dc.subject understanding en
dc.subject written text en
dc.subject reproduction en
dc.subject creativity en
dc.subject will en
dc.subject education en
dc.subject learning en
dc.title Současná úroveň čtenářské gramotnosti u žáků 7. a 8. ročníku ZŠ a její vliv na rozvoj gramotnosti funkční. cs
dc.title.alternative Recent level of the readers literacy of the students of 7. and 8. year-class at Elementary school and its influence on the evolution of the functional literacy. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hrbáčková, Karla
dc.date.accepted 2008-06-17
dc.description.abstract-translated Reader's literacy is one of the basic components of functional literacy which is the basic presumption of every person for survival in the present-day world. This bachelor's work deals with reader's literacy and with the possibilities of its develop-ment by teenagers. It explains the basic notions associated with reader's literacy. Practical part researches an influence affecting present level of the reader's literacy of these children, for example the influence of the reading in the family or the influence of infor-mation technologies. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 7868
dc.date.assigned 2008-01-07
utb.result.grade A
local.subject druhý stupeň základní školy cs
local.subject čtenářská gramotnost cs
local.subject rozvoj osobnosti cs
local.subject secondary school en
local.subject readers' literacy en
local.subject personality development en


Files in this item

Files Size Format View
leinert_2008_bp.pdf 3.470Mb PDF View/Open
leinert_2008_vp.doc 53Kb Microsoft Word View/Open
leinert_2008_op.doc 37.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account