Absolvent sociální pedagogiky a jeho uplatnění v profesi osvětového pracovníka Občanské poradny.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Absolvent sociální pedagogiky a jeho uplatnění v profesi osvětového pracovníka Občanské poradny.

Show full item record

No preview available
Title: Absolvent sociální pedagogiky a jeho uplatnění v profesi osvětového pracovníka Občanské poradny.
Author: Kovaříková, Květa
Advisor: Chudý, Štefan
Abstract: Postmoderní současnost nachází občany naší země ve víru překotných událostí. Klíčové determinanty optimalizace stavu soudobé české společnosti představuje uvědomělá podpora projevů občanské iniciativy a občanské spoluzodpovědnosti spojená se zabezpečením záruk naplňování občanských práv na makrosociální i mikrosociální úrovni. Celostátně působící projekt občanských poraden vychází z pozice poskytovatele služeb odborného sociálního poradenství vstříc potřebám důsledného naplňování práva každého občana na přístup k fakticky podloženým informacím a nestranným radám, podaným v zájmu orientace v jeho osobních či sociálních záležitostech. Z pohledu sociálního pedagoga představuje občanská poradna příhodný prostor k praktickému uplatňování studiem získaných teoretických poznatků a další profesní seberealizaci. Absolvent studijního oboru sociální pedagogika se zde může uplatnit jako občanský poradce nebo jako realizátor nástavbových projektů specificky zaměřené činnosti. Při koncepci předkládané Bakalářské práce jsem vycházela z osobní zkušenosti pracovníka občanské poradny realizujícího projekt osvětové činnosti rizikových cílových skupin.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6760
Date: 2008-05-27
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.05.2028
Department: Ústav pedagogických věd
Discipline: Sociální pedagogika
Grade for thesis and defense: E 8266


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kovaříková_2008_bp.pdfBlocked 2.695Mb PDF View/Open
kovaříková_2008_vp.doc 54Kb Microsoft Word View/Open
kovaříková_2008_op.doc 52Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account